Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratis frakt er vel bare for standardlevering?

 

Tror nok aldri jeg prøver meg på det fra asos igjen... nå har pakken som de selv trodde var mistet kommet, etter en 35-dagerstur fra England til Norge. I tillegg har erstatningspakken kommet...

 

Hva gjør jeg da, bare sier jeg ikke skal ha den ene pakken (den jeg må betale toll på posten) og henter ut den pakken jeg får giro på momsen(expresspakka)?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Skjedde med en kamerat også, kom sikkert i samme forsending, han fikk den samtidig, og var dum nok til å hente begge :roll:

Nå har han visst fått krav om å betale for den pakken også, eller sende den tilbake (eneste er at da blir det mye styr med porto, kreve tilbake moms osv.)

 

Jeg lurer egentlig litt på om Asos har noe oversikt om jeg henter den pakken med standard shipping i det heletatt (med tanke på at de sa at de ikke kunne hente info om pakken og sa den var mistet).

Det var kameraten min selv som tok kontakt med Asos og sa han hadde fått pakken.

Lenke til kommentar

Nå var det jo deres feil at de ikke fikk levert pakken innen forventet tid (type 4 ganger tiden de oppgir) og det var de som bestemte seg for å sende erstatning, så jeg vil nok ikke gå med på å betale returfrakten hvis de finner på å komme med det krevet :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...