Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si det er mamge fler som kler seg bra her i København enn hjemme i Oslo. Kanskje noe med at det begynner å blir vår, og folk skjerper seg litt, men generelt all over er det deilig å se seg rundt. Mange pene jenter i 20årene som sykler bortover og ser strålende ut.

Lenke til kommentar

Nå er jeg vel litt sent ute Pinup, men oppdaget det ikke før nå.

Surret rundt og kikket på hva som skjedde i København, og fant noe som het CPH Moda.

Svær messe med lagersalg, virker det som.

http://www.cphmoda.dk/

Har en del spennende som Bruuns Bazaar, Bvlgari, Eton, Tommy Hilfiger, Gant, Gucci, Isle Jacobsen, Modström, PRL, Ralph Lauren og YSL.

Du rekker sikkert ikke bort, men hvis jeg hadde vært der nå hadde jeg tatt turen.

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke har mottat månedes GQ?

Irriterer meg at det ikke har kommet noe enda...

Du er ikke den eneste. Fikk et skriv fra dem, om at jeg blir trukket for 12 nye månender nå. Og om jeg ville avslutte abonnementet så måtte jeg ringte et utenlandsk nummer. Så jeg får beholde GQ ut livet. Er jo ikke snakk om mer enn 400,- året.

Lenke til kommentar

Tenkte å ta det her i stedenfor kommentartråden, så vi slipper så mye offtopic.

Hva er greia med rådenim? Hva er forskjellen på en rådenimbukse og en vanlig jeans (eller hva man kaller det, men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg mener)?

Lenke til kommentar

De fleste jeans du ser i butikken er jo gjerne slitt og vasket under produksjon, og har ferdige slitemerker og en lysere farge. Rådenim er jeans som er ubehandlet før de når butikken, og som man sliter ut selv. :)

Rådenim:

nudie_slimjim.jpg

"Vanlige" jeans:

mavi-hunter-organic-jeans.jpg

Jeg for min del er en tilhenger av rådenim da de ser bedre ut fra dag 1, og det å slite buksene selv er mye bedre enn ferdig slitte bukser. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...