vZ Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Er på utkikk etter vest. Må inneholde 5 knapper, og være sort med grå loddrette striper, eller helgrå. Legger ved noen bilder. http://www.omiru.com/wp-content/uploads/2008/08/topman-grey-check-5-button-waistcoat_082608.jpg http:// http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=1052089 Noen nettbutikker hvor jeg finner disse? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg ville prøvd asos.com. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Da er jeg hjemme etter Unge Høyres Landskonferanse. Jeg er sliten og hodet verker. Var mye fin stil der, men også noe rart. I dag var det en som gikk i One-Piece blant annet Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Må si det er mamge fler som kler seg bra her i København enn hjemme i Oslo. Kanskje noe med at det begynner å blir vår, og folk skjerper seg litt, men generelt all over er det deilig å se seg rundt. Mange pene jenter i 20årene som sykler bortover og ser strålende ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Nå er jeg vel litt sent ute Pinup, men oppdaget det ikke før nå. Surret rundt og kikket på hva som skjedde i København, og fant noe som het CPH Moda. Svær messe med lagersalg, virker det som. http://www.cphmoda.dk/ Har en del spennende som Bruuns Bazaar, Bvlgari, Eton, Tommy Hilfiger, Gant, Gucci, Isle Jacobsen, Modström, PRL, Ralph Lauren og YSL. Du rekker sikkert ikke bort, men hvis jeg hadde vært der nå hadde jeg tatt turen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Bare jeg som ikke har mottat månedes GQ? Irriterer meg at det ikke har kommet noe enda... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Henrik C: Faen, så det ikke før nå! Uff, jeg drar ti på syv i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Noen som vet om en god nettbutikk som selger klær som volcom, dc, adidas og lignende til en rimelig pris? Har erfaring med skatewarehouse, men er lysten på å prøve ut en norsk nettbutikk :)Eller er det rett og slett billigst å bestille fra utlandet? Noen som har erfaring fra http://www.skateamerica.com/ ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Bare jeg som ikke har mottat månedes GQ? Irriterer meg at det ikke har kommet noe enda... Du er ikke den eneste. Fikk et skriv fra dem, om at jeg blir trukket for 12 nye månender nå. Og om jeg ville avslutte abonnementet så måtte jeg ringte et utenlandsk nummer. Så jeg får beholde GQ ut livet. Er jo ikke snakk om mer enn 400,- året. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Har ikke fått noe enda jeg. Bestilte for litt over 6 uker siden, burde ha vært her, men neida. Venter i spenning, skal få March 2010, og nå har April 2010 kommet. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Det tar tid Henrik C, jeg husker ihvertfall at jeg ventet lenge før jeg mottok min første utgave. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg mottok mitt første etter litt over en mnd, om ikke kortere. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Da var du heldig! Jeg bestillte midt i desember og fikk March 2010 som første nr. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 De har sagt 4-6 uker, så når jeg bestilte 14. februar burde det jo ha vært her nå. Men får vente litt til før jeg sender avgårde en email, kommer vel en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Tenkte å ta det her i stedenfor kommentartråden, så vi slipper så mye offtopic. Hva er greia med rådenim? Hva er forskjellen på en rådenimbukse og en vanlig jeans (eller hva man kaller det, men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg mener)? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) De fleste jeans du ser i butikken er jo gjerne slitt og vasket under produksjon, og har ferdige slitemerker og en lysere farge. Rådenim er jeans som er ubehandlet før de når butikken, og som man sliter ut selv. Rådenim: "Vanlige" jeans: Jeg for min del er en tilhenger av rådenim da de ser bedre ut fra dag 1, og det å slite buksene selv er mye bedre enn ferdig slitte bukser. Endret 29. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Selv foretrekker jeg rådenim etter at de har begynt å forme seg og blitt ørlite slitt. De blir selvsagt mer behagelige senere, men det er da det beste kompromisset mellom utseende og komfort inntreffer. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Aha, jeg skjønner. Synes den øverste, som du postet KongKake, definitivt var penest i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Frigata: Hvorfor selger du den? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 For stor, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå