Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde også hørt mye dårlig om Nikita - men lurte litt på hvordan konseptet var. Synes ikke "På Håret" er så dyrt heller, helt akseptabelt.

På Håret er ikke dyr, den er vel mer 'ikke billig.'

 

Angående shoppingmuligheter i Bergen, la meg sitere meg selv;

Jeg har vært på desperat jakt etter en blazer i dag, uten å finne noe! Jeg hadde bestemt meg for en type jeg ville ha (sort, slimfit, enkelt splitt, ikke innsving, to knapper), og jeg har nå trålet Bergen rundt uten resultat. Dette er latterlig, jeg er temmelig forbannet og flyr til London temmelig snart og kjøper en fra Dior Homme. Pokker, nå er jeg forbannet! At Norges nest største by ikke kan bedre enn dette er direkte latterlig, det nærmeste jeg kom var et tilbud om å få en etter målsøm med litt ekstra tilpasninger fra Armani, men da ville det tatt en liten evighet, noe jeg ikke er særlig interessert i. Har jeg først funnet ut hva jeg vil ha ønsker jeg faktisk å få det. Å betale i dyre dommer for butikker som ikke har vett til å ta inn ordentlige varer er rimelig uaktuelt.

 

Jeg hadde forresten en artig diskusjon med en selger i dag, (på Paper Moon, jeg var på forhånd klar over at de kun har lisens til å ta inn D&G). Etter å ikke ha funnet blazeren jeg hadde lyst på prøvde han å trøste meg med at de kom til å få inn mye fra Dolce & Gabbana utover, hvorpå jeg ikke kunne dy meg og måtte spørre om de tok inn D&G eller DG. Hans bortforklaring av at D&G har begynt å ligne på DG i det siste var rett og slett latterlig, simpel og hyklersk, han hadde visst ikke forventet at kundene hans var nogenlunde oppegående på det området.

 

En helt vanlig blazer i størrelse 46 i norges nest største by, det burde ikke være så vanskelig å drive opp at det gjør noe, i Tønsberg hadde jeg garantert fått det jeg ville ha på null tid (og dette handler faktisk ikke om at jeg ikke kjenner til butikkene, jeg har vært i alle de bedre forretningene i byen).

 

Vi burde koordinere boikottaksjoner PiRANhA, min er mot Nikita, bic-penner og buffeter.

Lenke til kommentar
Alle kolleksjonene ligger ute her.

Jøss, det var da noen fine belter der som jeg aldri har sett før.

http://jlshop.eastpoint.se/admbilder/MiamiWhiteLeatherNew100_f_m.jpg

http://jlshop.eastpoint.se/admbilder/ah3_pl.jpg

http://jlshop.eastpoint.se/admbilder/MiamiProLeatherNew090_f_m.jpg

 

Apropos belter; så en jente med et helhvitt Tiger-belte i går. Spennen var iPod-hvit og ganske bred. Ikke at jeg har tenkt å gå til innkjøp av det, men ble så fascinert av det at jeg bare må se et bildet. Kan noen hjelpe meg? Tror jeg har en nevrose eller noe.

hvor får man kjøpt de? er de til salgs nå?

De var i hvert fall :love:

 

 

Ikke quote bilder.

Endret av wh1te
Lenke til kommentar
Joachim: Det er faktisk store forskjeller mellom billige og dyre frisørsalonger, og jeg har hørt en del heller tvilsomme saker rundt Nikita spesifikt. Det er vel sjelden de gode frisørere gidder å holde seg i rimeligere salonger om de kan få vesentlig bedre tilbud andre steder, skulle jeg anta. Jeg må finne en ny frisørsalong selv, det blir nesten litt for dumt å skulle klippe meg hver gang jeg flyr hjem, har ikke sett noen gode kandidater ennå (men etter shoppingtilbudet her å dømme ser det ut til at jeg kommer til å dra til London ofte, så det ordner seg nok).

Hvis du skal klippe deg i Bergen ville jeg ha gått til Kick.

Lenke til kommentar
Hvor selger de Friss i nærheten av Porsgrunn? Tønsberg? og hva ligger prisnivået på? tenkte da mest på accesories

Du finner litt accesories fra Friis på diMarko, den ligger rett utenfor Farmandstredet (i Tønsberg altså, om noen skulle lure), for øvrig en ganske trøtt butikk. Hvilken av Hugo Boss-kolleksjonene er klærne fra?

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Hvor selger de Friss i nærheten av Porsgrunn? Tønsberg? og hva ligger prisnivået på? tenkte da mest på accesories som man finner på http://www.friis-co.dk/

 

Vært ute og handlet i dag:

 

Hugo Boss Bukse

Hugo Boss genser

Hugo Boss belte

Og Tiger Of Sweden sko

 

kommer med bilde av skoene senere

fet bukse :) (det jeg så av den :p )

Endret av diversity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...