McBitch Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvis det er snakk om t-skjorter liker jeg de hos Jack & Jones. Koster rett over hundrelappen og holder formen lenge. Bedre enn de jeg har prøvd hos H&M. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Har en hel haug med hvite Calvin Klein t-skjorter. De har vart en god stund nå så kvalitet er det ikke noe å si imot. Endret 23. mars 2010 av Nash Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Mja, jeg har ingen planer om å bli noe tynnere Okay, takk! Skal jeg gå med den når den er våt? Ja, burde utvide seg da. Ellers er det vel det beste bare å gå med den så ofte som mulig. Jeans utvider seg mye etter hyppig bruk. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Å herregud, så skuffa jeg er. Bestilte skjorter fra Charles Tyrwhitt, og tenkte jeg skulle være skikkelig classy og elegant med "riktig" lengde på ermene som i Sartorialist-bloggen, så jeg ba om å få korta dem ned 5 cm. Ikke visste jeg at lengden allerede stemte rimelig bra fra før av, og nå ser jeg helt idiotisk ut med ermer som når meg til midten av underarmen. PS: Ja, jeg styra med målebånd og hele pakka på forhånd, men det var sent på natta. Passformen ellers imponerte meg. De satt bedre enn de fleste OTR-skjortene jeg finner i butikkene. Pløsete i ermene, men det kan jeg leve med for skjorter til £25. Endret 23. mars 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Er det noen her som vet om noen jeansmerket med god kvalitet som bruker økologisk bomull og/eller kan garantere for at det ikke er barnearbeid/"slavearbeid"? Har to bukser fra Monkey Genes (http://www.monkeegenes.co.uk/ med slagordet "No sweat, no tears, no blood") som er veldig fine, men kvaliteten har ikke vært tipp-topp. Veldig kjipt egentlig, for de har veldig mange fine bukser. Noen som har gode erfaringer med dem, så jeg kan sjekke om det bare er jeg som har vært uforsiktig/uheldig? Endret 23. mars 2010 av Constanse Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hva skal barna gjøre hvis de ikke får arbeide, din hippe? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Constanse:Her er en oversikt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja, hva faen heller! Det er jo en grunn til at jeg kun kjøper fakes! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg skal starte verdens første skredderstue med barneskredder her i Oslo. Lokalene skal ligge pent på Frogner, med så høyhusleie at jeg rett og slett ikke kan betale de noe særlig Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Og kun champagne én gang om dagen! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg skal starte verdens første skredderstue med barneskredder her i Oslo. Lokalene skal ligge pent på Frogner, med så høyhusleie at jeg rett og slett ikke kan betale de noe særlig Du kan godt starte en god skredder i Oslo som tar voksne kunder, også! Er ikke akkurat no Savile Row her i Tigerstaden... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg skal starte verdens første skredderstue med barneskredder her i Oslo. Lokalene skal ligge pent på Frogner, med så høyhusleie at jeg rett og slett ikke kan betale de noe særlig Du kan godt starte en god skredder i Oslo som tar voksne kunder, også! Er ikke akkurat no Savile Row her i Tigerstaden... Det er litt ukult å bruke samme bilde to ganger i en tråd, men; Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Pft. Den har både Yagami Light og Rin Tsuchimi i seg; det ER kult. EDIT: noen viktige jeg ikke har markert? Endret 23. mars 2010 av Noburu Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg skal starte verdens første skredderstue med barneskredder her i Oslo. Lokalene skal ligge pent på Frogner, med så høyhusleie at jeg rett og slett ikke kan betale de noe særlig Du kan godt starte en god skredder i Oslo som tar voksne kunder, også! Er ikke akkurat no Savile Row her i Tigerstaden... Tar selvfølgelig i mot voksne, det er skredderne som er barna! fkm: hahaha nøøøøøørd Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hahaha, takk for at du lyser opp kvelden, Kav Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 GRATULERER MED DAGEN TIL FKM! Han blir 49 år, den gamle gubben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå