Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herregud, så skuffa jeg er. Bestilte skjorter fra Charles Tyrwhitt, og tenkte jeg skulle være skikkelig classy og elegant med "riktig" lengde på ermene som i Sartorialist-bloggen, så jeg ba om å få korta dem ned 5 cm. Ikke visste jeg at lengden allerede stemte rimelig bra fra før av, og nå ser jeg helt idiotisk ut med ermer som når meg til midten av underarmen.

 

PS: Ja, jeg styra med målebånd og hele pakka på forhånd, men det var sent på natta.

 

Passformen ellers imponerte meg. De satt bedre enn de fleste OTR-skjortene jeg finner i butikkene. Pløsete i ermene, men det kan jeg leve med for skjorter til £25.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Er det noen her som vet om noen jeansmerket med god kvalitet som bruker økologisk bomull og/eller kan garantere for at det ikke er barnearbeid/"slavearbeid"?

 

Har to bukser fra Monkey Genes (http://www.monkeegenes.co.uk/ med slagordet "No sweat, no tears, no blood") som er veldig fine, men kvaliteten har ikke vært tipp-topp.

Veldig kjipt egentlig, for de har veldig mange fine bukser. Noen som har gode erfaringer med dem, så jeg kan sjekke om det bare er jeg som har vært uforsiktig/uheldig?

Endret av Constanse
Lenke til kommentar

Jeg skal starte verdens første skredderstue med barneskredder her i Oslo. Lokalene skal ligge pent på Frogner, med så høyhusleie at jeg rett og slett ikke kan betale de noe særlig :new_woot:

 

Du kan godt starte en god skredder i Oslo som tar voksne kunder, også! Er ikke akkurat no Savile Row her i Tigerstaden...

Lenke til kommentar

Jeg skal starte verdens første skredderstue med barneskredder her i Oslo. Lokalene skal ligge pent på Frogner, med så høyhusleie at jeg rett og slett ikke kan betale de noe særlig :new_woot:

 

Du kan godt starte en god skredder i Oslo som tar voksne kunder, også! Er ikke akkurat no Savile Row her i Tigerstaden...

 

Det er litt ukult å bruke samme bilde to ganger i en tråd, men;

 

disappointed.jpg

Lenke til kommentar

Jeg skal starte verdens første skredderstue med barneskredder her i Oslo. Lokalene skal ligge pent på Frogner, med så høyhusleie at jeg rett og slett ikke kan betale de noe særlig :new_woot:

 

Du kan godt starte en god skredder i Oslo som tar voksne kunder, også! Er ikke akkurat no Savile Row her i Tigerstaden...

 

Tar selvfølgelig i mot voksne, det er skredderne som er barna!

 

 

fkm: hahaha nøøøøøørd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...