KKake Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Sy inn bukser er veldig lett. I livet eller i lengden? Om det er i livet, fortell meg hvordan. AnewZ: RÅTT! Bilder i bildetråden eller? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har desverre ikke sydd inn i livet, mest nederst ved "slengen". Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Å korte ned ermene på en skjorte er riiimelig vanskelig, ettersom man må ta av mansjetten og sy den på igjen. Tror det er vanskelig å få det til å se pent ut. Å sy inn sidene er derimot ikke særlig vanskelig! Mulig å gjera dette på prl half-zipen min, utan å skrote den? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En skredder kan nok klare det, hvis han er veldig flink, men det er vel en god del vanskeligere pga stoffet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen som har "80's shoes" inspirasjon/forslag? Trenger det til i kveld. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Å korte ned ermene på en skjorte er riiimelig vanskelig, ettersom man må ta av mansjetten og sy den på igjen. Tror det er vanskelig å få det til å se pent ut. Å sy inn sidene er derimot ikke særlig vanskelig! Mulig å gjera dette på prl half-zipen min, utan å skrote den? En skredder kan nok klare det, hvis han er veldig flink, men det er vel en god del vanskeligere pga stoffet? Tviler meget sterkt på at det går, uansett hvor flink skredderen er. Dette fordi den er strikket, og derfor må man ta opp strikkingen og strikke om igjen for at det ikke skal se helt idiotisk ut. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har kjøpt meg nye solbriller. Oakley Jawbone Livestrong og Ray-Ban RB3026. Oakley-brillene blir brukt når jeg trener på sykkelen og når jeg ellers er aktiv. Vet at mange ikke liker Aviator-brillene, men jeg synes nå de er relativt enkle og stilige. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Likte begge brillene, men da til hvert sitt bruk. Oakleyene burde brukes til nettopp aktivitet. (Jogging, sykling osv), og ikke når du går på byen Rayban brillene liker jeg. De er stilfulle og klassiske. Det er veldig mange som har de (og etterligninger), men de er fortsatt stilige selvom "alle har dem". Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Skal kjøpe dress, noen som kan anbefale merker eller butikker? Pris er ikke veldig viktig, så lenge det er kvalitet og ikke er overdrevet dyrt. Endret 21. mars 2010 av SurfingElite Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Armani Collezioni, RL Purple Label, Gucci, Dior, osv..... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 RL Purple Label Du fikk ikke med deg delen hvor det sto "ikke overdrevet dyr"? Her er det en oversikt over kvaliteten på dressmerker, men de fleste der er rimelig dyre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det er subjektivt hva som er dyrt eller ikke føler jeg. Selv om det er noen prisforskjeller på de forskjellige merkene jeg nevnte. Men det gir en pekepinn på hva man bør lete etter, om pris ikke er den viktigste faktoren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det er subjektivt hva som er dyrt eller ikke føler jeg. Selv om det er noen prisforskjeller på de forskjellige merkene jeg nevnte. Men det gir en pekepinn på hva man bør lete etter, om pris ikke er den viktigste faktoren. Når han nevner at det ikke skal være overdrevet dyrt er det ikke spesielt lurt å foreslå et merke hvor en gjennomsnittlig dress ligger rundt 4-5000 $... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 På trenchcoats, er det penest med beltet hengende bak eller strammet inn/knyttet foran? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kommer helt ann på egentlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 På trenchcoats, er det penest med beltet hengende bak eller strammet inn/knyttet foran? Jeg pleier å ha det knyttet bak for å få en slimmeren og bedre fit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå