Kontorstol Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen dager liker jeg bare ikke posten! Så enig! Luftslottet som sprengtes ble sendt fra elkjøp for en uke siden og har ennå ikke fått det! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Venter selv på voks, et par sko og GQ. USPS klarte å sende et First Class-brev fra NYC til meg på 6 dager. Dette er billigste og tregeste pakken, og allikevel kom den latterlig fort. Tenk om Posten Norge kunne vært noe lignende, da hadde jeg vært en glad mann. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kjøpte myyye klær i dag. Blant annet Bertoni jakke. Er ganske fornøyd med den. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Sleng gjerne ut bilder i bildetråden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Skal se om jeg gidder en dag. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg venter på ting fra asos, dag 22 nå Har ikke sendt mail, for jeg vet om et par til som venter på ting, så regner med det er posten og ikke asos som failer Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Der var en symaskin bestilt. Gleder meg til å gå løs på en del av klærne med helt feil passform... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Du skal gjøre det selv? Lykke til, post gjerne resultater før og etter. Spennende å se om man klarer å gjøre det ordentlig å få noe som ligner på utgangspunktet. Tror ikke det er letteste saken i verden, men kom gjerne med litt kommentarer til hvordan det går. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tror det er en del penger å spare. Har ikke hjerte til å f.eks. kaste bort 200 kr på å korte ned ermlengden og 200 kr på å stramme midjen på absolutt alle skjortene jeg har. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Å korte ned ermene på en skjorte er riiimelig vanskelig, ettersom man må ta av mansjetten og sy den på igjen. Tror det er vanskelig å få det til å se pent ut. Å sy inn sidene er derimot ikke særlig vanskelig! Endret 19. mars 2010 av fkm Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det er visst veldig lett å sy inn bukser selv! Så en film på youtube av en som bare tok det paret med jeans som passet best, la det oppe på det andre, markerte og sydde inn. Resultarer var jo bra Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Sy inn sidene er som sagt veldig enkelt, eneste som er vansklig der er å få festet knappenåler og beregne like mye på hver side uten hjelp Jeg har nok troa på at jeg hadde klart å korte ned ermene, men tør ikke på den symaskinen vi har Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har du link Bass? Kunne vært interessant å prøve Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Sy inn bukser er veldig lett. Jeg syr også ofte inn topper litt i midjen, og det pleier å gå helt fint. Det vanskeligste jeg har gjort var å sy på en boblejakke. Gikk rett i do! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Sy inn bukser er veldig lett. Jeg syr også ofte inn topper litt i midjen, og det pleier å gå helt fint. Det vanskeligste jeg har gjort var å sy på en boblejakke. Gikk rett i do! Ble doen tett? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Haha, holdte på å skrive dass, men følte det ble så stygt! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Skal på Office Romance-party. Noe annet enn sort skjørt og blazer? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hva har man egentlig på seg på black and white party? En av fargene eller en god blanding? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 På jenter synes jeg en av delene er penest, gutter er det ofte blanding. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Mens andre dager liker jeg posten veldig godt Crappy mobilbilder, men det får gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå