Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Noen som har tips til slim-fit chinos og v-hals gensere? Det bør være ganske slim, for jeg er ikke så bred for å si det sånn :p

 

Bør kunne kjøpes i Bergen, og helst ikke for mye mer enn 1000kr.

Lenke til kommentar

Shoop: Du sikter vel ikke tilfeldigvis til Ilse Jacobsen-støvlene mine?

 

Jeg kunne godt hatt de i leopardmønstret turkis og fiolett og det ville sett bedre ut. Jeg skal søren meg vise et bilde en dag. :)

 

Edit: Om hun går med på det såklart, men hun er fullt klar over at det ikke er pent. Hun bare: jeg kler meg etter humøret og farger gjør meg glad!

 

Edit2: Og jeg går ikke med de hele tiden! :ermm:

Endret av Pinup
Lenke til kommentar

Noen som har tips til slim-fit chinos og v-hals gensere? Det bør være ganske slim, for jeg er ikke så bred for å si det sånn :p

 

Bør kunne kjøpes i Bergen, og helst ikke for mye mer enn 1000kr.

 

Filippa K har et generelt slimt design. Du finner gode slimme chinos hos de til tusenlappen. Butikken ligger i Håkonsgaten 3. V-halser ligger omtrent på den samme prisen.

Lenke til kommentar

Hvitt belte med stor J. Lindeberg-logo er en klar vinner her!

 

Nei, litt mer seriøst, så er et enkelt, sort eler brunt skinnbelte pent. Du kan f.eks. se på Tiger of Sweden, de har et pent i sort, og det har ikke overdrevent stor spenne med svær logo. Ta en titt på nettsidene, mulig du finner noe som faller i smak?

Lenke til kommentar

Som sagt er jeg ikke fan av hvite belter med en stor beltespenne. Det assosierer jeg med en gang til pakistanere med skjorta tucket ned bak beltet, og spennen er så stor at den minner om en tungvektertittel. For å si det sånn, beltet skal ikke være et hovedfokus i antrekket ditt! ;)

 

Men hvis du sier at du vil styre unna dette, kjøp et enkelt sort eller brunt belte. Det skal være vanskelig å bruke feil. Jeg syntes selv at brune belter er mer casual en sorte, men det er vel en smakssak.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til slim-fit chinos og v-hals gensere? Det bør være ganske slim, for jeg er ikke så bred for å si det sånn :p

 

Bør kunne kjøpes i Bergen, og helst ikke for mye mer enn 1000kr.

 

Som Kavinsky (?) sa, Filippa K, Retro og Volt. Alle de tre har nok et visst utvalg i chinos og v-halser i forskjellige farger og prisklasser.

 

Hans H. har PRL, men v-halsene deres tror jeg går for en 14-1500.

 

Haha, Pinup... skal jeg si deg noe verre? Kjæresten min bryr seg ikke så voldsomt om å kle seg pent. Det er ikke snakk om joggebukse og uggs, men litt mer converse og streetwear-inspirert. Ikke stygt, men jeg ville foretrukket noe annet... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Noen som har tips til slim-fit chinos og v-hals gensere? Det bør være ganske slim, for jeg er ikke så bred for å si det sånn :p

 

Bør kunne kjøpes i Bergen, og helst ikke for mye mer enn 1000kr.

 

Filippa K har et generelt slimt design. Du finner gode slimme chinos hos de til tusenlappen. Butikken ligger i Håkonsgaten 3. V-halser ligger omtrent på den samme prisen.

 

Jeg skal sjekke den ut. Takk! :)

 

Noen som har tips til slim-fit chinos og v-hals gensere? Det bør være ganske slim, for jeg er ikke så bred for å si det sånn :p

 

Bør kunne kjøpes i Bergen, og helst ikke for mye mer enn 1000kr.

 

Som Kavinsky (?) sa, Filippa K, Retro og Volt. Alle de tre har nok et visst utvalg i chinos og v-halser i forskjellige farger og prisklasser.

 

Hans H. har PRL, men v-halsene deres tror jeg går for en 14-1500.

 

Haha, Pinup... skal jeg si deg noe verre? Kjæresten min bryr seg ikke så voldsomt om å kle seg pent. Det er ikke snakk om joggebukse og uggs, men litt mer converse og streetwear-inspirert. Ikke stygt, men jeg ville foretrukket noe annet... :hmm:

Takk, men sist jeg prøvde v-hals fra PRL, så var de ikke så veldig slimme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...