Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likevel - VIC vet jo at det er sånt som selger, og får de lov, tar de sikkert mer enn gjerne inn. Litt.

Spørs om ikke bukser til over 3.000 kr faller litt utenfor Vic's kundegruppe og således også Vic's profil.

Tror du?

JoachimR er very important customer på VIC.

Selv om VIC ønsker å føre Dolce & Gabbana får de ikke automatisk "lov" til dette.

Lenke til kommentar
Likevel - VIC vet jo at det er sånt som selger, og får de lov, tar de sikkert mer enn gjerne inn. Litt.

Spørs om ikke bukser til over 3.000 kr faller litt utenfor Vic's kundegruppe og således også Vic's profil.

Tror du?

JoachimR er very important customer på VIC.

Selv om VIC ønsker å føre Dolce & Gabbana får de ikke automatisk "lov" til dette.

Selvfølgelig får de ikke det.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Likevel - VIC vet jo at det er sånt som selger, og får de lov, tar de sikkert mer enn gjerne inn. Litt.

Spørs om ikke bukser til over 3.000 kr faller litt utenfor Vic's kundegruppe og således også Vic's profil.

Tror du?

JoachimR er very important customer på VIC.

Huh? Jeg har intet kort der - men som jeg antagelig har fortalt har en venn av meg et VIP-kort med prosenter i en god del kleskjeder. jeg tror ikke jeg har handlet så mye der - tror jeg rasket med meg et par Bjrørn Borg-boxere, og vet at jeg har fått en Dolce&Gabanna boxer kjøpt derfra. Og det er egentlig mitt forhold til VIC. Meg bekjent har de spesialisert seg på "Jean Paul" - et merke jeg ikke kan fordra.

Lenke til kommentar
umm...

 

Jeg kjøpte meg skinnjakke i dag - er jeg helt ut eller?

 

Noen som vil slakte den? Var ihvertfall god og varm :love:

Jeg syns faktisk de jakkene er grise kule. Men, ikke helt meg.

Jeg skal ha meg meg en ny jakke. Var inne på Boys of Europe og så på noen Jean Paul jakker. Men fant ikke stort. Noen som har noen plasser hvor de selger kule jakker her i Bergen ?

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe meg en Lindeberg genser. Hvor får jeg kjøpt det i Bergen ? Og priser?

Snakker vi hettegenser med enorm logo? Styr unna. Gensere fra JL koster vel sån omtrentlig tusen kroner. Jeg mener å huske å ha sett en butikk med mye JL i Bergen, den ligger litt oppe i det lille kjøpesenteret (Kløverhuset, kanskje? Er ikke så kjent i Bergen ennå... altså, ikke det minste kjøpesenteret, det er vel det største, men plagsomt stort er det ikke av den grunn.).

Lenke til kommentar

Joachim: Det er faktisk store forskjeller mellom billige og dyre frisørsalonger, og jeg har hørt en del heller tvilsomme saker rundt Nikita spesifikt. Det er vel sjelden de gode frisørere gidder å holde seg i rimeligere salonger om de kan få vesentlig bedre tilbud andre steder, skulle jeg anta. Jeg må finne en ny frisørsalong selv, det blir nesten litt for dumt å skulle klippe meg hver gang jeg flyr hjem, har ikke sett noen gode kandidater ennå (men etter shoppingtilbudet her å dømme ser det ut til at jeg kommer til å dra til London ofte, så det ordner seg nok).

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...