Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, så lenge passformen er bra så skal det fungere :)! ville kjørt med brune sko/klokke/belte også, så du får litt mer enn bare sort.

 

Wait, whaaaat? Du tuller nå, ikke sant? Eller er dette noe flere av dere gjør? Dette har hvertfall ALDRI falt meg inn, da jeg ikke syntes brun/svart er noe pent.

Lenke til kommentar

Jada, så lenge passformen er bra så skal det fungere :)! ville kjørt med brune sko/klokke/belte også, så du får litt mer enn bare sort.

 

Wait, whaaaat? Du tuller nå, ikke sant? Eller er dette noe flere av dere gjør? Dette har hvertfall ALDRI falt meg inn, da jeg ikke syntes brun/svart er noe pent.

Tror det er mye smak og behag, akkurat som beige/sort. Jeg syntes hvertfall det kan se pent ut, uavhengig om det er riktig eller ikke.

Lenke til kommentar

Som sagt, 60m er for langt for meg, men jeg har vært innehaver av juniorverdensrekord i 7m speedramp :p Så jeg hadde tatt deg lenge før vi kom så langt som 60 meter, lillegutt.

 

 

Ikke med den formen du er i i dag :p

 

Hysj da!

 

Sant, med voldtektsfløyte hadde jeg vært unbeatable!

 

Hva er forresten 7m speedramp?

 

Voldtektsfløyte er juks!

 

Speed ramp

Lenke til kommentar

Jada, så lenge passformen er bra så skal det fungere :)! ville kjørt med brune sko/klokke/belte også, så du får litt mer enn bare sort.

 

Wait, whaaaat? Du tuller nå, ikke sant? Eller er dette noe flere av dere gjør? Dette har hvertfall ALDRI falt meg inn, da jeg ikke syntes brun/svart er noe pent.

 

Syns vel dette ser mindre pent ut... Svart og brunt er noe jeg svært sjeldent syns ser bra ut.

Lenke til kommentar

Jeg ville heller byttet ut det svarte (genseren eller hva det var, orker ikke bla tilbake), ettersom jeg ikke er spesielt glad i sort. Har en sort v-hals, og det er vel det eneste sorte klesplagget jeg eier (bortsett fra jakker, sko og belter selvfølgelig, men det er jo noe annet)...

Lenke til kommentar

Herregud! Noen som som har noen anelse om hvordan jeg stiller tilbake registreringen hos BI? Har tydeligvis registert meg før, med fødselsnr, men ikke kommet til email, så nå kan jeg ikke sende pin til mail, eller huske pinkoden, og kan heller ikke registrere på nytt :/

 

Herlig! Fant svaret.

 

Jeg har glemt PIN-koden min, hva gjør jeg?

Legg inn fødselsnummeret ditt og trykk "Glemt Pin". PIN-koden din vil da bli sendt til e-postadressen som du registrerte når du la inn personlige opplysninger. Dersom du ikke la inn e-postadresse kan du ta kontakt med oss på telefon 810 00 500 eller et av våre studiesteder som du finner her.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Kan jeg spørre om hvordan dine prioriteringer ser ut Bebeluv? Jeg lurer på om jeg lander på 1. finans, 2. sivøk og 3. øk/ad.

 

Noen som mener noe om det er verdt å beholde bilen når en studerer i Oslo forresten? Jeg har for meg at kollektivtransporten er forholdsvis god, og bilen er ikke direkte billig i bruk.

Lenke til kommentar

Jeg tar sikte på å ta mastergraden i utlandet, og da tror jeg spissingen mot finans kommer godt med. Finansbiten på BI har jeg og inntrykk av at holder god kvalitet. På den annen side hadde sivøk-tittelen vært fint å ha sett at jeg ikke skulle komme inn på de utenlandske skolene jeg vil.

 

Skjønt jeg er langt fra sikker ennå, og glad jeg har noen uker på å endelig bestemme meg.

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre om hvordan dine prioriteringer ser ut Bebeluv? Jeg lurer på om jeg lander på 1. finans, 2. sivøk og 3. øk/ad.

 

Noen som mener noe om det er verdt å beholde bilen når en studerer i Oslo forresten? Jeg har for meg at kollektivtransporten er forholdsvis god, og bilen er ikke direkte billig i bruk.

Jeg tar øk/ad på 1. og mest sannsynlig varehandel på 2. Siv.øk kan bli altfor mye for meg, tar heller å bygger på om jeg føler for at jeg klarer det, foreldrene sponser, så greit å slippe og tenke på de "ekstra" utgiftene på de to siste åra =P

 

Geil, du skal søke i Nydalen?

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...