Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, både Burberry og LV har butikker der, de kan jo være verdt et besøk. Forøvrig høy Asiater-faktor, spesielt på LV, de gangene jeg gikk forbi var det alltid en gjeng med asiatere som kom ut dørene.

 

Du har jo et par store magasiner der også, hvor du finner mye artig, men ellers er det ikke en kjempeflott shoppingby i mine øyne. Nokså høye priser, blir nesten som Norge med litt bedre utvalg.

 

Illum. Ligger på hovedgaten "Strøget". Er på en måte som S&S i Norge. Husker jeg kjøpte en relativt billig Hugo Boss shorts der i fjor.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Ikke erfaring med superfuture, men har handlet på Styleforum.

Se litt på postcount, finnes vel også en tråd der man kan skrive om de man har handlet fra.

 

(Forresten, lenge siden du registrerte deg? Jeg registrerte meg for litt siden, ventet på bekreftelsesmailen slik at jeg kunne poste, og plutselig en dag var brukeren min borte igjen.. Merkelige greier)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Ikke erfaring med superfuture, men har handlet på Styleforum.

Se litt på postcount, finnes vel også en tråd der man kan skrive om de man har handlet fra.

 

(Forresten, lenge siden du registrerte deg? Jeg registrerte meg for litt siden, ventet på bekreftelsesmailen slik at jeg kunne poste, og plutselig en dag var brukeren min borte igjen.. Merkelige greier)

Registrerte meg i går. Får ikke logget inn nå. Det stod at man måtte vente på bekreftelse fra admin (som kunne ta fra noen timer, til flere uker). Merkelige greier...

Lenke til kommentar

Jeg trenger nye solbriller, noen som har noen forslag til ett par klassiske og pene?

 

Umulig å si, da det også skal passe til ansiktet ditt. :)

 

Ta deg en tur til en optiker, de har som regel meget godt utvalg, og hvis du vil spare penger på det, så bestiller du samme solbrillen (noterer merke/modellnavn/nr) og kjøper fra otticanet.

Lenke til kommentar

Betaler gjerne mer enn en Edvard Munch for en fin genser

Javel...

 

Det ville ikke jeg gjort, selv om jeg antar du tenker på de rimeligste verkene hans. Munch er Munch uansett om det er verdt 2k eller flere millioner. Sånt bytter man ikke bort mot en genser, og spesielt ikke mot kun en eneste genser.

 

Gjerne mer enn en Edvard Munch? Da får jeg nesten lyst til å spørre deg rett ut hvem du faktisk er.

Bra jobba! SLI =D Jeg knuser sjeldent de lilla lappene, men forstod såpass.

 

Februar ble en dyr måned for meg :( 250 lapper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...