Pinup Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er enig med Bebeluv, synes ikke quilted jakker er særlig pent på gutter/unge menn. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Men så er jo du jente. Alle vet at jenter ikke er til å stole på når det kommer til herreklær Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Haha, og vi jenter sier det samme om gutter! Kanskje ikke akkurat dere her på forumet, men mange av mine guttevenner er rett og slett .. håpløse. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Poster et bilde for å illustere at det ikke nødvendigvis må se bestefar ut med quilted jakke (selv om jeg personlig liker bestefarlooken best ). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hva heter denne type jakke? En peacoat er vel så vidt jeg har fortstått av ull, og en trenchcoat er vel lengre? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Fkm: Det så bedre ut med kragen opp iallefall. KongKake: Er ikke det det de kaller for military jacket? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er en kort trench-variant... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Må si det er mye typete i SI sin vårkolleksjon, selv om noen av jakkene desverre er blitt direkte harry Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Skal til København om et par uker, noen butikker jeg bør få med meg? Vet det er mye av de samme kjedebutikkene der som her, men noen som er ekstra store? Evt. andre butikker som er verdt å droppe innom? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Tja, både Burberry og LV har butikker der, de kan jo være verdt et besøk. Forøvrig høy Asiater-faktor, spesielt på LV, de gangene jeg gikk forbi var det alltid en gjeng med asiatere som kom ut dørene. Du har jo et par store magasiner der også, hvor du finner mye artig, men ellers er det ikke en kjempeflott shoppingby i mine øyne. Nokså høye priser, blir nesten som Norge med litt bedre utvalg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Tivoli åpner ikke før 15. april, men det kan hende at det akkurat går. Da kan forøvrig Radisson SAS Royal anbefales som hotell, ligger cirka 50 meter fra en av inngangene til Tivoli. Arne Jacobsen har stått for design, veldig pent. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvis du kjøper lilla bør de være gode å løpe på, for da kommer Fredrik etter deg! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det går bra, for jeg løper jævlig fort Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Når jeg er i København bor vi på Kong Arthur. Suitene der er herlige. Anbefaler det fremfor SAS-hotellet, for SAS-hoteller er alltid fulle av slitsomme folk... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det går bra, for jeg løper jævlig fort Jeg er raskere. Garantert. Så ikke prøv deg junior. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Pff! Hva er persen din på 60m? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Når jeg var i København bodde jeg på vandrerhjemmet i Amager. Sykkeltur igjennom Danmark/Sverige, så hadde ikke mulighet for shopping... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Vi skal bo på Norlandia Star Hotel tror jeg, veldig sentralt og veldig billig! Ikke noe luksusgreier, det er jeg klar over, men liker bedre å bruke penger på shopping og fest. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ikke for å være en bitch gutter, men nå heter det faktisk Radisson Blu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå