Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Country Attire virker som en seriøs side. Flere her som har bestilt derfra her inne på forumet. En Liddesdale-jakke vil du nok kunne bruke på sommeren, ja. Dog ikke når det blir så altfor varmt, men da bruker man stort sett ikke jakke. Selv syns jeg ikke quilted jakke er så veldig sommerlig, mer høst/vår.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Country Attire er bra ja, har selv bestilt flere ting derfra uten problemer.

 

Det varierer litt fra jakke til jakke hvor varme de er. Jeg har to quiltede jakker, en Chelsea og en Liddesdale. Chelseaen er ganske varm, og den er hvertfall alt for varm til sommeren. Liddesdalen er litt kaldere igjen, og kan nok funke bra en sen sommerkveld. De funker nok uansett best til vår/høst.

 

Edit: Skrivefeil

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Contry Attire er bra ja, har selv bestilt flere ting derfra uten problemer.

 

Det varierer litt fra jakke til jakke hvor varme de er. Jeg har to quiltede jakker, en Chelsea og en Liddesdale. Chelseaen er ganske varm, og den er hvertfall alt for varm til sommeren. Liddesdalen er litt kaldere igjen, og kan nok funke bra en sen sommerkveld. De funker nok uansett best til vår/høst.

 

Jeg har funnet noe du kommer til å elske! Men det er hemmelig, da :p

Lenke til kommentar

Var og så på en Liddesdale selv i Tønsberg idag! 1500,- var ingen dum pris. Skulle hatt i navy og ikke grønn, så den får vente. De skulle også få inn en modell nå straks som heter "Preppy Liddesdale" som var noe slimmere enn den originale. Mulig den passer min kropp bedre enn standard. Får se, det blir en quilted uansett!

Vet du om de har/får inn den preppy modellen noe sted i Oslo?

Se litt på Liddesdale når jeg var i London, men syns ikke den satt så bra på meg, så ble ikke noe kjøp, men den som er slimmere høres ikke dum ut.

Lenke til kommentar

Virker som quilted er hitten, blant folket her i år. Minner meg om den tiden NN.07 kom med chinosene sine, og de fleste på forumet kjøpte seg et par i løpet av sommeren.

 

Alle følger etter trendstarteren FKM vet du ;)

 

Og Nash, nei det gjør de vel egentlig ikke..

Lenke til kommentar

Så lenge man ikke er sammen og har på seg samme antrekk.

Han jeg var i London med kjøpte samme bag som meg, litt irriterende hvert fall siden han ertet meg for at det var 'manpurse' når jeg fortalte at jeg var keen på en sånn før vi reiste.

Men jeg har førstepri til å bruke den når vi er sammen, så da går det jo greit.

Lenke til kommentar

Alle følger etter trendstarteren FKM vet du ;)

Hehe, hva med å starte opp noe radikalt FKM, så får vi se hvor langt folk på forumet er villig til å gå =P

 

Quilted er ikke helt min greie. Føler det blir like bestefar, som windbreaker, som jeg allerede bruker noen ganger (selvmotsigende deluxe!) Men føler det er lettere å kombinere med mine klær, enn quilted.

Lenke til kommentar

Jeg syns quilted jakker i mange tilfeller kan være penere enn en windbreaker jeg.

 

Jeg syns alltid en quilted jakke er penere enn en windbreaker, ettersom jeg ikke akkurat er så fan av windbreakere. Det funker på golfbanen og på sjøen, mens en quilted funker stort sett over alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...