Coa Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Funker en svart V-neck genser med en hvit skjorte under om man skal kle seg litt pent? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva slags anledning er det snakk om? For det der er sånn jeg går kledd på skolen... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Fest, ikke noen spesiel dress code, men jeg vil at det skal se litt pent ut. Jeg tenker mer på om det ser bra ut, passer det sammen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det passer sammen ja, veldig "casual", men det er nok bedre enn gjennomsnittet på en standard fest. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Funker en svart V-neck genser med en hvit skjorte under om man skal kle seg litt pent? Jeg vet ikke hva du legger i "litt pent", men er du en gjennomsnittlig nordmann er nok svaret ja. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jada, så lenge passformen er bra så skal det fungere ! ville kjørt med brune sko/klokke/belte også, så du får litt mer enn bare sort. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, det passer sammen og ser bra ut, samtidig som det er nøytralt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Takker Funker en HM eller Dressmann genser eller må man ut med litt mer? Noen butikker ikke så langt unna Karl Johans gate som er å anbefale? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Gå for HM fremfor Dressmann i alle fall. Du kan sjekke ut Zara ved Stortinget, Volt Grensen eller om du vil bruke litt mer; Steen & Strøm Magasin i Kongens gate Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva tror dere om et svart slips i tilegg? Tenkte på de H&M selger. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) De ser billige ut. Kjøp deg et silkeslips fra Bertoni o.l. De koster 300-400, ser bra ut og varer livet ut. Hvis det ikke er silkeslips du tenker på da. Jeg kan bare huske noen med polyesterblend eller noe sånt. Endret 12. mars 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Ville heller kjøpt et slips på Prego (tror det er en på Oslo City) enn på Bertoni. De har en del slips til 300 som er helt greie. De er i silke BTW. Endret 12. mars 2010 av fkm Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har kjøpt litt de siste dagene: 1) Barbour Liddesdale quilt jacket. Fin å ha som vårjakke. Bilde av Barbourjakken. 2) Burberry check scarf i fargen brun, altså ikke den vanlige beige fargen du ser hver gang du beveger deg 1m utenfor huset. 50% ull og 50% cashmere. 3) Burberry pique. Samme farge som den på bilde. Burberry pique Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Fine kjøp. Har tre Barbourjakker selv, og jeg er meget fornøyd med dem! En av dem er en Liddesdale som jeg ikke har fått brukt så mye enda, fordi den er litt tynn for vintervær, men den virker som en meget god vår/høstjakke. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Var og så på en Liddesdale selv i Tønsberg idag! 1500,- var ingen dum pris. Skulle hatt i navy og ikke grønn, så den får vente. De skulle også få inn en modell nå straks som heter "Preppy Liddesdale" som var noe slimmere enn den originale. Mulig den passer min kropp bedre enn standard. Får se, det blir en quilted uansett! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er preppy liddesdale jeg kjøpte i navy. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Var og så på en Liddesdale selv i Tønsberg idag! 1500,- var ingen dum pris. Skulle hatt i navy og ikke grønn, så den får vente. De skulle også få inn en modell nå straks som heter "Preppy Liddesdale" som var noe slimmere enn den originale. Mulig den passer min kropp bedre enn standard. Får se, det blir en quilted uansett! Kjøp på countryattire.com... Gratis frakt. Både jeg og Alex har bestilt derfra flere ganger, og du sparer jo rundt en femhundrelapp på det. Du kan bare prøve en av mine eller Alex sine for å finne ut hvilken størrelse du trenger. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Noen butikker i Oslo med decent utvalg av sneakers bortsett fra SS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå