KKake Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Får 18k i året jeg. Men skylder "henne" 5000,- etterpå da. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tror jeg får rundt 13 eller noe nå som det bare er mamma og jeg i familien. De to første årene før pappa døde fikk jeg vel kun utstyrsstipendet som alle andre idrettselever får... Herregud, nå hørtes jeg kynisk og pengeopptatt ut... Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Synd å høre med faren din, Hvorre selv får jeg bare utstyrsstipend som ikke dekker 1/3 av hva jeg måtte bruke i år på nytt utstyr.. skulle aldri valgt yrkesfag! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvorre: Trist det med faren din. Kondolerer. SML: Jøss, flere yrkesfaglige her inne. Hva går du? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jøye meg. Jeg digger den sangen her. Nå skal jeg ut. Snakkes gutter. spotify:track:2QyiYfj1J8onW2hU1z6iY4 Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvorre: Trist det med faren din. Kondolerer. SML: Jøss, flere yrkesfaglige her inne. Hva går du? Går VG2 Automasjon, har ingen idé hvordan jeg havnet der.. utifra hva jeg har skjønt, går du mekken eller lignende ? Thrice: har enda til gode å finne et bra norskt band! HF hvor enn du skal Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 SML: Gikk TIP/"mekken" i fjor, går maritime fag nå. Gleder meg til jeg kan begynne å bruke uniform. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det er konge å få spandert mobil da, selv om jeg nå ikke har et slikt abonnement Haha, jeg får fortsatt spandert mobilabonnement, men jeg har ikke kontantkort av den grunn Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg får 83000 i året, men det har sin bakside. Jeg skylder henne 101.000,- ;( Skylder 169 964,30 her. Og mer skal det bli Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Haha, fkm, har ikke sånt jeg heller! Må da få lov til å ringe så mye jeg vil og surfe på nettet, sånn som nå! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Helt enig, noe annet ville ikke passet seg Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Finnes det fortsatt folk som har kontantkort? Haha, jeg har sånn kontrollabbonnement. Kan ikke ha noe annet. Prøvde med noe sånn uten kontroll, endte fryktelig dårlig.. Handlet forresten en del i går, pluss at jeg fikk pakken min fra Victorias Secret. Etter fem (!) dager. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er nok ikke umulig at man ser noen av dere på Luksusfellen om et par år. :!: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er nok ikke umulig at man ser noen av dere på Luksusfellen om et par år. Man har ikke levd før man har gått personlig konkurs ihvertfalll en gang. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 SML: Gikk TIP/"mekken" i fjor, går maritime fag nå. Gleder meg til jeg kan begynne å bruke uniform. Uniform blir stas! hva slags yrke får du ut av maritimt fag? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er nok ikke umulig at man ser noen av dere på Luksusfellen om et par år. :!: Pfft, jeg har hvertfall planer om å skaffe meg en såpass god årslønn at jeg ikke havner der... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Du må også skaffe deg en god oversikt over privatøkonomi! Hjelper ikke med god inntekt om du bruker det som en idiot Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 SML: Gikk TIP/"mekken" i fjor, går maritime fag nå. Gleder meg til jeg kan begynne å bruke uniform. Uniform blir stas! hva slags yrke får du ut av maritimt fag? Etter endt læretid blir jeg matros (eller motormann for de som måtte ønske, da blir veien etter litt anderledes også), og da er det to år med fagskole før jeg på nytt blir "lærling" som kadett. Etter tiden som kadett blir man styrmann og kaptein til slutt om man ønsker det. Og styrmenn og kapteiner har fete uniformer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå