Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker egentlig best plaine hvite plims jeg.

Får det for ca nada på hvilken som helst skobutikk.

 

Av de jakkene du postet JackLeeMan syns jeg den fra PRL var penest, men tror kanskje musto sin egner seg best som allværsjakke.

Det er egentlig noe jeg bør skaffe meg, en litt fin windbreaker.

Bruker seiljakken når det er dårlig vær. :O

Lenke til kommentar

Jeg syns den fra Musto lignet på en standard allværsjakke fra Bergans, m.a.o. ikke så kul... Den fra PRL var grei nok, men windbreakere funker imo på sjøen og på golfbanen, men ellers blir det litt for pappa-look.

 

Et godt tips hvis man vil ha på seg hva man vil, uten å ta hensyn til regn, er det nye og revolusjonerende produktet kalt "paraply".

 

 

 

Bruker seiljakken når det er dårlig vær. :O

 

Når det virkelig er drittvær bruker jeg seiljakke jeg og, men ellers bruker jeg som sagt paraply. En windbreaker er sånn ca like vanntett som en middels sil..

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg har lest her på forumet (bruker ikke plimms selv) er det såpass billig at det lønner seg å bare gå i en skobutikk og kjøpe de man liker best. Tror det er snakk om en hundrelapp eller to.

 

Hvis ikke fant jeg denne siden ved å google "plimsolls". Når de koster 9.99 £ skader det ikke akkurat å bestille et par og se hvordan de ser ut.

Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg har lest her på forumet (bruker ikke plimms selv) er det såpass billig at det lønner seg å bare gå i en skobutikk og kjøpe de man liker best. Tror det er snakk om en hundrelapp eller to.

 

Hvis ikke fant jeg denne siden ved å google "plimsolls". Når de koster 9.99 £ skader det ikke akkurat å bestille et par og se hvordan de ser ut.

 

Idd.

 

MSN NOW!

Lenke til kommentar

Bruker seiljakken når det er dårlig vær. :O

 

Når det virkelig er drittvær bruker jeg seiljakke jeg og, men ellers bruker jeg som sagt paraply. En windbreaker er sånn ca like vanntett som en middels sil..

Bruker som oftest paraply jeg også, men de to jeg hadde ga opp og måtte pensjoneres i løpet av sesongen. Jeg fikk heller aldri ut fingern for å kjøpe meg en nye en, så da ble seiljakke redningen.

 

Liker egentlig best plaine hvite plims jeg.

Får det for ca nada på hvilken som helst skobutikk.

 

Det liker jeg og. Noen merker jeg bør gå etter? Anbefalinger?

De hvite jeg har er fra Mano, husker ikke hvor de ble kjøpt.

Tror ikke det har mye å si hvilket merke du velger.

Gå for noe som er billig slik at du kan bytte de ut uten at det koster så mye.

Siden de er hvite blir de fort stygge.

Lenke til kommentar

Jeg har da vitterlig sett bilde av deg med seiljakke på land, Fredrik. :whistle:

 

Denne diskusjonen har vi hatt før Henrik........ Jeg inviterer deg herved hjem til meg, så du selv kan inspisere den 200 meter lange veistrekningen som går fra huset til båtplassen vår, så du videre kan verifisere at det er der bildet er tatt. Som sagt før, jeg gidder ikke bruke en egen jakke når jeg går til båten, når det er snakk om 2 minutters gåing.

 

Hva sier du til Lørdag klokken 14.00? Så kan vi ta en kopp te og litt kjeks samtidig.

:cool:

Haha, jeg bare tøyser med deg!

 

Og til plimsollsdiskusjoben: kjøp noen billige, enkle plimsolls til et par hundrelapper. De fleste ser cirka like ut uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...