Roberto Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 iPod Nano er snasen, jeg truet meg selv med at jeg snart måtte begynne å handle gadgets om jeg ikke fant blazeren jeg ville ha så nå har jeg trøstebestilt den sorte. Det at den er 'annerledes' varer vel i omtrent to og en halv uke, men verden vil bedras og jeg er en aktiv deltaker... Bestile du 4GB versjonen? Håper den er like tynn som den ser ut til å være på apple.no — dersom jeg skal ha den rundt halsen under en genser f.eks. vil jeg helst at den ikke skal synes så veldig. Men jaja, nå er det bare å vente på at den skal komme — den matcher jo også PSPen! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "Skoen er en oppdatert versjon av adidas mest suksessfulle kjøresko. Uhm, har adidas laget noen skikkelige kjøresko? Where? Kjøp Sparco, mye bedre. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 PiRANhA: Kjøpte 4GB-versjonen ja, noe annet ville blitt litt spinkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 iPod Nano er snasen, jeg truet meg selv med at jeg snart måtte begynne å handle gadgets om jeg ikke fant blazeren jeg ville ha så nå har jeg trøstebestilt den sorte. Det at den er 'annerledes' varer vel i omtrent to og en halv uke, men verden vil bedras og jeg er en aktiv deltaker... Bestile du 4GB versjonen? Håper den er like tynn som den ser ut til å være på apple.no — dersom jeg skal ha den rundt halsen under en genser f.eks. vil jeg helst at den ikke skal synes så veldig. Men jaja, nå er det bare å vente på at den skal komme — den matcher jo også PSPen! Hvordan har du tenkt å ha den rundt halsen? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvordan har du tenkt å ha den rundt halsen? eeehh..... hmmm... en... tråd, kanskje? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 iPod Nano er snasen, jeg truet meg selv med at jeg snart måtte begynne å handle gadgets om jeg ikke fant blazeren jeg ville ha så nå har jeg trøstebestilt den sorte. Det at den er 'annerledes' varer vel i omtrent to og en halv uke, men verden vil bedras og jeg er en aktiv deltaker... Bestile du 4GB versjonen? Håper den er like tynn som den ser ut til å være på apple.no — dersom jeg skal ha den rundt halsen under en genser f.eks. vil jeg helst at den ikke skal synes så veldig. Men jaja, nå er det bare å vente på at den skal komme — den matcher jo også PSPen! Hvordan har du tenkt å ha den rundt halsen? Med denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Med denne? Jeg vil også ha. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Med denne? Jeg vil også ha. Men det er ekstrautstyr da — betalte 2,336.25 kr totalt (4Gb, sort). Ikke så verst egentlig... Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "Skoen er en oppdatert versjon av adidas mest suksessfulle kjøresko. Uhm, har adidas laget noen skikkelige kjøresko? Where? Kjøp Sparco, mye bedre. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "Skoen er en oppdatert versjon av adidas mest suksessfulle kjøresko. Uhm, har adidas laget noen skikkelige kjøresko? Where? Kjøp Sparco, mye bedre. jada.. men sorte er mye tøffere Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 jada.. *http://www.zappos.com/images/289/128289/59541-p.jpg* men sorte er mye tøffere Åja, trodde du mente ordentlige kjøresko jeg, det er noe dritt å gå med. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 jada.. *http://www.zappos.com/images/289/128289/59541-p.jpg* men sorte er mye tøffere Åja, trodde du mente ordentlige kjøresko jeg, det er noe dritt å gå med. Boots. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 iPod Nano er snasen, jeg truet meg selv med at jeg snart måtte begynne å handle gadgets om jeg ikke fant blazeren jeg ville ha så nå har jeg trøstebestilt den sorte. Det at den er 'annerledes' varer vel i omtrent to og en halv uke, men verden vil bedras og jeg er en aktiv deltaker... Bestile du 4GB versjonen? Håper den er like tynn som den ser ut til å være på apple.no — dersom jeg skal ha den rundt halsen under en genser f.eks. vil jeg helst at den ikke skal synes så veldig. Men jaja, nå er det bare å vente på at den skal komme — den matcher jo også PSPen! Unnskyld at jeg humrer litt i skjegget. Men er du seriøs eller er du selvironisk eller? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Gjemme den praktfulle smaragden? Hah, seriøst. Burde heller teipe den til pannen! Endret 8. september 2005 av dD. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hihi OT: Den "hva har høyre gjort for oss" linken i signaturen din var genial Lenke til kommentar
kjelke Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg har aldri likt prangende merkeklær. Det eneste unntaket i garderoben min er en genser med Paul & Shark skrevet over hele armen. Jeg kan heller ikke fordra å gå med det alle andre gjør (på gymnaset gikk man med Lacoste/JL(ugh...)/Armani/D&G osv.) Jeg holder meg til Cerutti 1881, Pringle of Scotland, Kenzo (Homme seff), Paul & Shark, Wolsey, Burlington, Gardeur og Brax. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hva synes dere om disse skoene da? Tenkte jeg skulle kjøpe den øverste. LINK Sånne ønsker jeg meg og EDIT: Har nesten sånne, men uten borrelås og de greiene der. Endret 8. september 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Det eneste som er in fra Goodyear på denne tiden av året er de nye piggfri dekkene. Jeg vet - de skoene der har jeg bare ikke falt for.. Unnskyld at jeg humrer litt i skjegget. Men er du seriøs eller er du selvironisk eller? Hvorfor er han ikke seriøs? :S Lenke til kommentar
GTS Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) iPod Nano var ekstremt stilig. Spørs nok ikke om jeg kommer til å bytte ut min 4GB Mini med en slik en etterhvert ja. Men nå om dagen tar det opp nok plass å slenge rundt med PSPen. Var som nevnt tidligere en liten tur i Oslo igår, og fikk kjøpt meg denne: http://www.polo.com/product/index.jsp?prod...rentPage=family Ganske fornøyd igrunn EDIT: Ved nærmere ettersyn virker det som om det ikke er denne allikevel. Den som er på Polo siden er visstnok 100% bomull, mens min er av Merino ull og angora... Endret 8. september 2005 av GTS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå