Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, jeg skjønner det til bruk i bybildet, selv om man bare kan gå rundt/hoppe over vanndammen ved bruk av vanlige sko. Ved bruk i skogen er de jo absolutt håpløse. Skal man kjøpe dyre støvler kan man like godt kjøpe Hunter eller Ilse Jacobsen for min del, støvler er det og støvler blir det.

 

Selv stiller jeg meg, som fkm, litt skeptisk. Selv om det så nokså bra ut på modellen. Jeg er heller ikke fan av fargen hvit på støvler/støvletter som går så langt opp på leggen, det blir litt for østblokk-ish.

Lenke til kommentar

Jeg er helt imot gummistøvler, utrolig hvor mange av jentene på skolen som har funnet ut at det er tingen å gå med :ermm:

Det er stygt, og de kunne nok funnet sko som var mer praktiske

(spesielt siden de ble brukt da det var snø og 15 minusgrader)

 

Jeg syntes ihvertfall ikke at de med høye heler var noe penere. Skal man ut i slaps og gjørme så tar man på seg ordentlige støvler. Skal man til byen så kan man da absolutt ta på seg noe penere.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Prøver igjen. Leter etter en vår jakke, som jeg også sikkert kan bruke litt om sommeren også.

Makspris ligger vell på 1500,- tenker jeg. Har sett litt på Polo Ralph Lauren og Musto modeller.

 

Noe lignendes dette kanskje:

PRL

Musto

 

Tar imot alle tips!

Endret av JackLeeMan
Lenke til kommentar

PRLen er klart penest, mens Musto lager nok den beste allværsjakken. Spørs litt på bruken, men jeg kan tenke meg at den fra Musto vil være mye bedre til dager med litt regn og vind.

 

Hvis du skal bruke den til turer i skog og mark, kanskje en liten båttur eller noe slikt - Musto. Til daglig, uten å trenge en vindtett, pustende jakke - Ralph Lauren.

Lenke til kommentar

Jeg har da vitterlig sett bilde av deg med seiljakke på land, Fredrik. :whistle:

 

Denne diskusjonen har vi hatt før Henrik........ Jeg inviterer deg herved hjem til meg, så du selv kan inspisere den 200 meter lange veistrekningen som går fra huset til båtplassen vår, så du videre kan verifisere at det er der bildet er tatt. Som sagt før, jeg gidder ikke bruke en egen jakke når jeg går til båten, når det er snakk om 2 minutters gåing.

 

Hva sier du til Lørdag klokken 14.00? Så kan vi ta en kopp te og litt kjeks samtidig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:cool:

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...