xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Damn, jeg som trodde jeg hadde funnet noe særegent med allikevel ikke altfor rart =/ Har hår ned til øreflipp Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skulle ønske jeg hadde 2500,- å svi av her og nå; Fant nettopp denne fra Kenzo som jeg syns var nydelig: http://e-boutique.kenzo.com/collection-pe10/man/leather-goods/black-pouch/PRO104,1,641,,687.html Hadde passet meg ypperlig til skolen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Den var ganske pen den ja! Jeg så også seff paradise, stian er lillebroren til han ene jeg bor sammen med Fikk en telefon av han jeg bor med på lørdag hvor han spurte om det var greit at stian kunne ha vors hos oss, det var det jo seff for meg for jeg skulle jo ikke være der uansett. Stakkars han siste som var hjemme for var jo en 4-5 andre paradise folk der. Det er ett helt sykt kleint program, men må jo bare se på det. Makan til gjeng! PS: i natt kommer det ny Gossip Girl om jeg ikke husker helt feil! Endret 9. mars 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gossip Girl er ute med episode 13, ja Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gossip Girl er ute med episode 13, ja Jeg sitter å ser på nå litt digg at diskusjon.no har mobilt interface nå. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 litt digg at diskusjon.no har mobilt interface nå. waat Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Haha, jeg fikk akkurat skryt for at jeg går så pent kledd på skolen av en lærer som var tydeligvis var lei joggebukser, hettegensere og stygge sko... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Velkommen etter =) Det er jo hovedgrunnen til at jeg har et bra snitt på skolen ;D Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Se frem til å komme dere i høyere utdanning, for der får dere ikke noe igjen for det når det gjelder snitt Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Så på paradise igår, bare for en påminnelse på hvorfor jeg ikke ser på det. Jeg syntes det var absolutt grusomt, spesielt hun Stine-Marie og Tine+mannen Tine deler rom med. Angående discokule sveisen; den var grusom Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Se frem til å komme dere i høyere utdanning, for der får dere ikke noe igjen for det når det gjelder snitt Hehe, gleder meg som en unge på julaften til å bli ferdig med videregående... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Angående Paradise, så litt på det på nett-tv nå, og jeg kan ikke si jeg er veldig imponert over klesstilen til jentene. Likte spesielt Daniel som klagde på miniskjørt-jenta, og sa hun burde være mer classy. Kan jo kaaaaaanskje kikke litt i speilet først? Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei, jeg har et skjerf som har en slik merkelapp som det vanligvis er på ermet til en dress. Skal man ta av dette her og, eller gjelder det bare på dressen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hvis noen er interessert i allværsjakker har Gilt salg på Helly Hansen nå, nokså greie priser. Undertegnede har også invitasjoner dersom noen ønsker det. Alt fra HH: @Jule3: Ta det av hvis du vil. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gidder du å sende meg en invite til den siden? Har hørt om den før, men har aldri registrert meg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kunne tenkt meg en invite om jeg kan få Henrik C. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Angående Paradise, så litt på det på nett-tv nå, og jeg kan ikke si jeg er veldig imponert over klesstilen til jentene. Likte spesielt Daniel som klagde på miniskjørt-jenta, og sa hun burde være mer classy. Kan jo kaaaaaanskje kikke litt i speilet først? Det var milevis mellom de to. Ingenting gale med stilen hans, mye gale med stilen hennes. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hva synes dere om støvler med høy hel? Slik som disse fra Marc Jacobs? Edit: Slik ser de ut på Endret 9. mars 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Høye hæler er hot! Jeg likte støvlene, ikke så kjedelig som mye annet av det jenter bruker, men samtidig ikke altfor tacky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå