Analmeth Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Enig. Hvis det er for å kapre damer tviler jeg på at han kommer langt, med mindre han har freakere med neondreads i kikkerten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Føler meg smått tøs her jeg sitter med potetgull og ser på paradise hotell. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sjæææl, venter på pizza jeg. Trash-tv er bra da, særlig etter en lang dag med skole og jobb. Eller... bra og bra Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Så _tacky_ hun Stine-Marie så ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg sitter på pcen og prøver å ikke høre noe fra Paradise, som kjæresten sitter og ser på, men det går usedvanlig dårlig, så nå tror jeg snart jeg går opp på rommet og leser en bok, lol. Jeg føler meg gammel Endret 8. mars 2010 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kavinsky: Så enig. Jobb rett etter skole er noe dritt. Enig med deg også pinup, likte ikke Tine hvertfall - makan. Hva leser du Fredrik? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Var det hu med titza eller hu med miniskjørtet? For begge de var fæle imo. Egentlig, flesteparten av de virket ikke som min type Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hun siste som presenterte seg virket ekstremt fnisete av seg + at hun lignet på hun håndballspilleren.. Gah, dårlig med digge jenter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Eh, kan jeg rette på deg Pinup? ALLE så tacky ut... AnewZ: Æresgjeld av Tom Clancy.. Politiske thrillere pleier ikke akkurat å være yndlingsbøkene mine, men denne er ganske spennende! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hater Paradise Hotel, makan til søppel skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kongen av Solli Plass kommer tilbake da Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Neste episode, yay - haha. Neste episode, yay - haha. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 fkm: Nei, hun Victoria så da ikke tacky ut. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Regner med det blir en del kommentarer rundt antrekkene til gjestene her nå. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ikke mye pent på jentene i allefall. Stine Marie så grusom ut. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nei, de fleste er gjennomført tacky, harry eller slutty. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Kom over denne hårsveisen på "craziest hair styles" samling. Hva synes dere? Jeg synes det var drit kult. Vurderer tilogmed å kjøre på med dette selv! Har ikke så lyst til å farge håret, men tenkte at det gikk ann å bare klippe kanter på denne måten. Endret 8. mars 2010 av Hidephix Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ironi funker dårlig på nettet (I sure hope it was irony) For det der var en av de aller styggeste hårsveisene jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg syns det var stygt. Behold det lange håret ditt, eller hva du nå har. Sjansen er stor for at det er penere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå