Pinup Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, du vet jo til og med hvem han er SML. Selv om han ikke går på skolen deres lenger da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Triste greier, men planen med å fortsette å se bra ut høres ut som en solid plan! Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Beste mot kjærlighetssorg er å ta på seg armani dressen og ta seg et glass portvin, og tenke at man har det veldig bra selvom det skjer kjipe ting iblant som også går over Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Beste mot kjærlighetssorg er å ta på seg armani dressen og ta seg et glass portvin, og tenke at man har det veldig bra selvom det skjer kjipe ting iblant som også går over Liker humoren din. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Liker humoren din. Dere må slutte å quote den taperen der. Jeg har ignorert innleggene hans, men ser de hvis dere quoter :/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det var jo bare en spøk fra hans side. Nå som jeg har deg her, hva er greia med at du (+2-3 andre) har like avatarer, bare annen farge? Er vel to stk som har helt like og tror jeg (Henrik, Kavinsky) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Han spøkte ikke. Han er et troll, noe som gjenspeiles i alle innleggene hans på denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da har jeg nettopp vært hos eksen og dumpet all shit. Tok faktisk på meg jeans og topp, i tilfelle han skulle komme hjem mens jeg var der. Men det gjorde han heldigvis ikke. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Han er definitivt et troll, har sett ham trolle Recent Pic Post-tråden også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Han er definitivt et troll, har sett ham trolle Recent Pic Post-tråden også. Jeg som var under inntrykk av at man ble bannet for slikt. Det er vel for at h*n ikke skal lage en ny konto, slik at vi må identifisere h*n igjen. Da har jeg nettopp vært hos eksen og dumpet all shit. Tok faktisk på meg jeans og topp, i tilfelle han skulle komme hjem mens jeg var der. Men det gjorde han heldigvis ikke. Godt jobbet Endret 7. mars 2010 av thrice Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Pinup: Skyll, brett og stapp! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det var jo bare en spøk fra hans side. Aka. troll... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Og da var man hjemme etter en uke i New York! Herregud for en by Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Selger de fortsatt slike hatter på carlings? Hvis ikke, andre steder i oslo de gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Og da var man hjemme etter en uke i New York! Herregud for en by Fortell, fortell! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Selger de fortsatt slike hatter på carlings? Hvis ikke, andre steder i oslo de gjør det? De har fått inn lyse hatter på Carlings nå. Du kan jo ta turen hit http://hattebutikken.no/ De ligger rett ved rådhuset. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Og da var man hjemme etter en uke i New York! Herregud for en by Fortell, fortell! Når du kommer fra ett såpass lite sted som Gjøvik, der innbyggertallet er ca. 25.000 og den høyeste bygningen er rådhuset, så blir det rimelig greie kontraster... For ikke å nevne utvalget i butikkene, gatelivet og det som hører med! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fikk litt lyst på en denimjakke i rådenim, noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Liker humoren din. Dere må slutte å quote den taperen der. Jeg har ignorert innleggene hans, men ser de hvis dere quoter :/ Bitter fordi du tapte mye i aksjer? Meg taper? Har iallefall råd til kvalitet istedenfor Fretex som du går på For å ikke avspore helt i denne tråden. Noen som har meninger om Louis Vuitton sin vår kolleksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå