Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets brøler: Butikken med dunjakke, treningsbukse og teknisk t-skjorte... :blush:

 

Til mitt forsvar så fikk jeg ikke tid til å skifte etter klatring og måtte (desverre) på butikken og ha noen øl til i kveld, så da ble det slik...

 

:whistle:

 

Angående diskusjonen så har jeg vært i London, Paris og Roma og syntes Roma var den plassen som gav meg mest opplevelsesmessig.

 

Jeg har desverre ikke vært i Barcelona, så den kan jeg ikke si noe om.

Lenke til kommentar

Jeg er helt for å kle seg skikkelig når man skal ut blant folk, på skole, jobb og sosiale tilstelninger, men nå synes jeg at anti - boblejakke/joggebukse hysteriet tar litt over her gutta. Jeg vil anse meg selv som ganske motebevisst, men har ikke noe problem med å daffe ned til butikken i joggebukse eller boblejakke om det er det som er enklest og mest behagelig. Slapp av :)

Lenke til kommentar

Personlig går jeg meget sjelden ut av huset i joggebukse eller boblejakke, og hvis jeg gjør det er det kun for å gå en liten sleng med hunden. At andre gjør det en gang i blant plager meg derimot ikke nevneverdig, så lenge det er snakk om en liten tur på butikken eller tilsvarende.

 

Edit: Hvis en tur på butikken i joggebukse er årets brøler for deg må du leve et ganske feilfritt liv, lol...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet med å sitte på et fly i 6-7 timer med jeans, har gjort det flere ganger og har ikke opplevd noe ubehag. Man har jo også andre alternativer, som slacks og chinos, som kan være noe mykere i stoffet.

Trenger ikke å gå med joggebukse for å ha det komfortabelt. Dessuten liker jeg å se presentabel ut når jeg er på flyplasser og skal drive med småshopping eller slappe av i loungen.

Lenke til kommentar

Personlig går jeg meget sjelden ut av huset i joggebukse eller boblejakke, og hvis jeg gjør det er det kun for å gå en liten sleng med hunden. At andre gjør det en gang i blant plager meg derimot ikke nevneverdig, så lenge det er snakk om en liten tur på butikken eller tilsvarende.

 

Edit: Hvis en tur på butikken i joggebukse er årets brøler for deg må du leve et ganske feilfritt liv, lol...

 

Fkm: Feilfritt liv? Nei, ikke akkurat, jeg kler meg nok ikke så pent som mange her inne for å si det slik, men jeg prøver å ikke å med joggebukse/hettegenser utenfor husets fire vegger..

Lenke til kommentar

Kjæresten slo opp med meg i går. Helt ut av det blå. Følte at vi var mer som venner, orket ikke ansvaret som lå i det å ha kjæreste og ville være fri.

 

Så i dag er det joggebukse og diger tee på meg. Blir nok en del av det fremover.

 

Edit: Var sammen i to år og 8 mnd.

Endret av Pinup
Lenke til kommentar

Kjæresten slo opp med meg i går. Helt ut av det blå. Følte at vi var mer som venner, orket ikke ansvaret som lå i det å ha kjæreste og ville være fri.

 

Så i dag er det joggebukse og diger tee på meg. Blir nok en del av det fremover.

:cry:

Håper det går bra med deg!

Breakups er noe dritt!!

Da er det lov å kle seg akkurat som man føler seg.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...