Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Edit: Noen som vet hva stoffet "Viskose" kan sammenlignes med? Er det noe lignende lin? Dvs at det er lett og behagelig å ha på seg om sommeren.

Nei, det ligner absolutt ikke på lin. Det er kunstsilke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Årets brøler: Butikken med dunjakke, treningsbukse og teknisk t-skjorte... :blush:

Til mitt forsvar så fikk jeg ikke tid til å skifte etter klatring og måtte (desverre) på butikken og ha noen øl til i kveld, så da ble det slik...

:whistle:

Angående diskusjonen så har jeg vært i London, Paris og Roma og syntes Roma var den plassen som gav meg mest opplevelsesmessig.

Jeg har desverre ikke vært i Barcelona, så den kan jeg ikke si noe om.

Lenke til kommentar

Jeg er helt for å kle seg skikkelig når man skal ut blant folk, på skole, jobb og sosiale tilstelninger, men nå synes jeg at anti - boblejakke/joggebukse hysteriet tar litt over her gutta. Jeg vil anse meg selv som ganske motebevisst, men har ikke noe problem med å daffe ned til butikken i joggebukse eller boblejakke om det er det som er enklest og mest behagelig. Slapp av :)

Lenke til kommentar

Personlig går jeg meget sjelden ut av huset i joggebukse eller boblejakke, og hvis jeg gjør det er det kun for å gå en liten sleng med hunden. At andre gjør det en gang i blant plager meg derimot ikke nevneverdig, så lenge det er snakk om en liten tur på butikken eller tilsvarende.

Edit: Hvis en tur på butikken i joggebukse er årets brøler for deg må du leve et ganske feilfritt liv, lol...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet med å sitte på et fly i 6-7 timer med jeans, har gjort det flere ganger og har ikke opplevd noe ubehag. Man har jo også andre alternativer, som slacks og chinos, som kan være noe mykere i stoffet.

Trenger ikke å gå med joggebukse for å ha det komfortabelt. Dessuten liker jeg å se presentabel ut når jeg er på flyplasser og skal drive med småshopping eller slappe av i loungen.

Lenke til kommentar

Chinos er jo like behagelig som en joggebukse. :) Bruker kun joggebukse på så late dager at jeg ikke engang gidder å lukke gylfen eller når jeg skal ha det under vernetøy ol. der det er en mulighet for å skade buksa.

Lenke til kommentar

Personlig går jeg meget sjelden ut av huset i joggebukse eller boblejakke, og hvis jeg gjør det er det kun for å gå en liten sleng med hunden. At andre gjør det en gang i blant plager meg derimot ikke nevneverdig, så lenge det er snakk om en liten tur på butikken eller tilsvarende.

Edit: Hvis en tur på butikken i joggebukse er årets brøler for deg må du leve et ganske feilfritt liv, lol...

Fkm: Feilfritt liv? Nei, ikke akkurat, jeg kler meg nok ikke så pent som mange her inne for å si det slik, men jeg prøver å ikke å med joggebukse/hettegenser utenfor husets fire vegger..

Lenke til kommentar

Personlig her jeg det mest behagelig med skjorte og jeans, så det er det jeg som oftest går i.

Om jeg mot formodning skulle ha på meg en joggebukse skifter jeg før jeg går ut døren, uansett hva jeg skal, selv om det bare er en tur på deli de luca som er rett over veien.

Lenke til kommentar

Kjæresten slo opp med meg i går. Helt ut av det blå. Følte at vi var mer som venner, orket ikke ansvaret som lå i det å ha kjæreste og ville være fri.

Så i dag er det joggebukse og diger tee på meg. Blir nok en del av det fremover.

Edit: Var sammen i to år og 8 mnd.

Endret av Pinup
Lenke til kommentar

Kjæresten slo opp med meg i går. Helt ut av det blå. Følte at vi var mer som venner, orket ikke ansvaret som lå i det å ha kjæreste og ville være fri.

Så i dag er det joggebukse og diger tee på meg. Blir nok en del av det fremover.

:cry:

Håper det går bra med deg!

Breakups er noe dritt!!

Da er det lov å kle seg akkurat som man føler seg.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

grouphug.gif

Lenke til kommentar

Pass på å ikke spis for mye is da... Du må være nøye med å alltid se smashing ut i tiden fremover! Det er så utrolig mye mer elegant enn jenter som spiser på seg 10 kg og slutter å gå med noe annet enn joggebukser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...