Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi nå skal til en storby så blir det nok ikke så mye strand og slikt. Kultur/opplevelser og shopping er viktigst. Hva med Roma?

 

Roma er en mye penere by en Milan, og har noen av de flotteste museer i verden! Samt vatikanstaten osv, så her er det opplevelser i bøtter og spann. Shopping mulighetene er også brukbare, du har via de corso for zara og slike butikker - og via condotti for dyrere merker som Brioni, Hermes, YSL, Gucci osv. Har også to outlet senter rett utenfor byen, jeg vet hvertfall at det ene er bra (var ikke på det andre). Her finner du merker som Pal Zileri, Valentino, Burberry mm. Men akkurat på shopping er Milan noen hakk over Roma, men Roma er absolutt ikke forferdelig ;) Ikke vet jeg hva du liker å få med av opplevelser og kultur heller, men du må jo bare spørre. Var nettopp en uke der.

Lenke til kommentar

Noen anbefalinger til flip-flopper (flipp-flapp, slipp-slop w/e) og evnt strandhatt til sommeren? vet det er lenge til sommeren, men liker å planlegge tidlig. Og hva mener folket om strandhatt typ DXL805_73319_11111_73_3542.jpg med litt annen farge/fasong, tenker på noe lignende Chuck Bass brukte i en av de første episodene i andre sesong.

Takk på forhånd :)!

Endret av SML
Lenke til kommentar

Tenkte og kjøpe en overgangsjakke, mener derfor å huske at noen på forumet har kjøpt denne. Til den/de som har, hvordan er str på den? Jeg er rundt 1.85 høy, og slank.

Vell, jeg er 170 ca og slank. Gikk for small. Den passer greit, men kunne kanskje ha tatt XS, men nå er jeg en som foretrekker skikkelig slimme plagg.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte den i xs for noen dager siden, burde vel komme om ikke så allt for lenge :new_woot:

xs var det som var riktig i brystvidde for meg, og jakka jeg kjøpte tidligre i xs passet helt perfekt.

 

Tilleggsspørsmål: Hvorfor er det ikke tracking på orderen min? Fikk jo til og med mail om at jeg kunne følge med på siden der, men står bare shipped og ikke noe link til selskapet som de bruker :dontgetit: (asos, hvis noen ikke så jakken det ble snakket om)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Bestilte du med "regular" eller "express"? Om du har bestilt med "regular" står det av en eller annen grunn at du kan spore den, men det kan du ikke. Hvorfor, jo fordi det blir sendt som vanlig post med Royal Mail.

 

Med "express" derimot er det et spedisjonsfirma som tar seg av dette og scanner pakken inn og ut regelmessig og kan gi lette oppdateringer.

Lenke til kommentar

Ok, har da alltid fått sporing tidligre selv om jeg har valgt "regular".

 

Riktignok var det firmaet de brukte da helt elendige på frattid, oppdateringer,feilsending osv.

Kanskje det er en fordel at de har gått over til Royla Mail (selv om jeg gjerne skulle visst hvor pakken var)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...