Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

El Corte Inglés på Plaça de Catalunya har godt utvalg av de fleste internasjonale merkene. Der får du egentlig alt, ikke at det er så utrolig eksotisk.

 

Outletsenteret La Roca Village ligger utenfor byen og har mye kjente klesmerker til en billig penge. Det er ca. 50 min med buss og billetten koster €2.50.

 

Av. Diagonal er den gaten hvor du nok finner de fleste designerbutikkene. Dette er også shoppingdistriktet i Barcelona som er avgrenset av Plaça de Catalunya, Av. Diagonal og Passeig de Garcia.

Lenke til kommentar

Når vi snakker om storbyer:

 

Mamma har lovet meg en storbytur innenfor Europa hvor jeg kan velge sted. Har tenkt på London, Paris og Barcelona. Noen erfaringer/tips? Jeg er interessert i det meste, men shopping står selvfølgelig høyt.

Lenke til kommentar

Personlig for opplevelsens skyld ville jeg valgt Paris eller Barcelona. Har vært i alle byene, i Barcelona har jeg vært tre ganger. Nydelig by, shoppingmulighetene er det ingenting å si på der heller. Paris er også veldig fint og koslig. London blir litt grått for meg hva opplevelser angår, men for shopping og party er det upåklagelig, allikevel er dette noe du finner i de to andre også.

 

Har du vært i noen av de før?

Lenke til kommentar

Nå må dere la være å hakke ihjel matsemann da, stakkaren er jo bare 15/16 år gammel. :p

 

Men angående lange sokker og dress, smoking osv, det visst jeg ikke. Lærer noe nytt hver dag. Er vel lurt å skaffe det til garderoben da.

What? Har du brukt ankelsokker til dress da eller?

Lenke til kommentar

Athen så øytur til Rhodos er elsk, har selv gjort det tidligere.

 

Paris kan også anbefales, selv om jeg slet med å finne de rette shoppingstedene. Men (skyt meg!) Disneyland var faktisk overraskende bra og gjennomført!

 

Når jeg var i disneyland hadde jeg VIP-pass så jeg kunne gå forbi alle køene!

Lenke til kommentar

Nå må dere la være å hakke ihjel matsemann da, stakkaren er jo bare 15/16 år gammel. :p

Hæ?

 

Ikke deg altså, men 94-versjonen. ;)

 

 

Nå må dere la være å hakke ihjel matsemann da, stakkaren er jo bare 15/16 år gammel. :p

 

Men angående lange sokker og dress, smoking osv, det visst jeg ikke. Lærer noe nytt hver dag. Er vel lurt å skaffe det til garderoben da.

What? Har du brukt ankelsokker til dress da eller?

 

Sist jeg brukte dress brukte jeg helt vanlige sokker. Altså slike som rekker et lite stykke opp på leggene. Men var kanskje det dere mente og bare jeg som er sløv i dag. :) Tenkte på hakket lengre enn "hverdagsokker" i allefall.

Lenke til kommentar

Når vi snakker om storbyer:

 

Mamma har lovet meg en storbytur innenfor Europa hvor jeg kan velge sted. Har tenkt på London, Paris og Barcelona. Noen erfaringer/tips? Jeg er interessert i det meste, men shopping står selvfølgelig høyt.

 

Hvis du har vært i London og Paris før (noe du sikkert har), ville jeg dratt til Milano. Det er hvertfall en av mine yndlingsbyer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...