Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Brukte dem i dag, så typisk, pappa vekket meg, og jeg bare "Hvordan er det ute i dag liksom? Ser det bra ut?" "Jada!" sier pappa blidt, og stikker til Gardermoen... Jeg har kommet meg 500 meter hjemmefra da regnet begynner å komme. Men skoene har tålt det bra de. De gir jo litt oppmerksomhet, det gjør de, men faen heller - det gjør ikke noe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå bare et par vanlige sko, og syntes jeg trengte et nytt par... Det jeg har nå er et par slike, bare i rød hvit og "swedish blue" eller noe :p

 

speedcat_p_blue.jpg

 

Noen som har noe forslag til tøffe sko jeg kan kjøpe, som helst ikke er så dyre, maks 700.

 

Edit: Hvit, ikke hvot...

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Hva synes dere om disse skoene da?

 

Tenkte jeg skulle kjøpe den øverste.

 

LINK

Omtrent like originale og unike som en pakke tyggegummi, ellers intet galt i de. Jeg ville kanskje sett etter sko fra en annen produsent.

 

Jeg har vært på desperat jakt etter en blazer i dag, uten å finne noe! Jeg hadde bestemt meg for en type jeg ville ha (sort, slimfit, enkelt splitt, ikke innsving, to knapper), og jeg har nå trålet Bergen rundt uten resultat. Dette er latterlig, jeg er temmelig forbannet og flyr til London temmelig snart og kjøper en fra Dior Homme. Pokker, nå er jeg forbannet! At Norges nest største by ikke kan bedre enn dette er direkte latterlig, det nærmeste jeg kom var et tilbud om å få en etter målsøm med litt ekstra tilpasninger fra Armani, men da ville det tatt en liten evighet, noe jeg ikke er særlig interessert i. Har jeg først funnet ut hva jeg vil ha ønsker jeg faktisk å få det. Å betale i dyre dommer for butikker som ikke har vett til å ta inn ordentlige varer er rimelig uaktuelt.

 

Jeg hadde forresten en artig diskusjon med en selger i dag, (på Paper Moon, jeg var på forhånd klar over at de kun har lisens til å ta inn D&G). Etter å ikke ha funnet blazeren jeg hadde lyst på prøvde han å trøste meg med at de kom til å få inn mye fra Dolce & Gabbana utover, hvorpå jeg ikke kunne dy meg og måtte spørre om de tok inn D&G eller DG. Hans bortforklaring av at D&G har begynt å ligne på DG i det siste var rett og slett latterlig, simpel og hyklersk, han hadde visst ikke forventet at kundene hans var nogenlunde oppegående på det området.

 

iPod Nano er snasen, jeg truet meg selv med at jeg snart måtte begynne å handle gadgets om jeg ikke fant blazeren jeg ville ha så nå har jeg trøstebestilt den sorte. Det at den er 'annerledes' varer vel i omtrent to og en halv uke, men verden vil bedras og jeg er en aktiv deltaker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...