Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj at nærmeste H&M har tidenes dårligste utvalg av herreklær (tenker da mest på t-trøyer) :(

Angående skjorte uten overdel om sommeren syntes jeg det er digg og absolutt ikke try-hard.

 

Da er det penere å rulle opp ermene på en vanlig skjorte.

Såklart :) sa bare at det fortsatt funker med skjorte uten overdel om sommeren

Lenke til kommentar

Minner meg om at jeg er nødt til å få kjøpt noen nye, de t-skjortene jeg har nå har sett sine bedre dager og det kommer litt hull i halsen og slikt.

Får vel ta turen på H&M, må uansett legge opp en dressbukse, så det blir vel bytur i morgen.

Må bare prøve å motstå fristelsen for å kjøpe noe.

Lenke til kommentar

[quote name='Kavinsky' date=' 4. mars 2010 - 22:40'

Da er det penere å rulle opp ermene på en vanlig skjorte.

Rart man ikke kan si det samme om bukser og skjorts. At det er bedre å rulle opp et par bukser, i stede for å bruke shorts.

 

Okey, litt selvmotsigende, men ja, jeg skjønner hvorfor det ikke kan sies det samme med bukser.

Lenke til kommentar

Siden dere var så behjelpelige i går, så spør jeg om en ting til.

Jeg har et problem når det kommer til tynne sokker. Da tenker jeg på sånne dress-sokker og ikke tennissokker. Alle jeg finner er knestrømper til meg. Jeg bruker alt fra 40-42 i sko. Veldig små føtter altså.Har prøvd sokker fra JC, Dressmann og H&M (så langt):ermm:

Så jeg begynner å lure på om høye sokker er tingen i år? Jeg synes hvertfall det ser ganske tett ut.

 

Tips?

Lenke til kommentar

Så høye sokker er vel vanlig til smoking om jeg ikke tar feil.

Men jeg har flere sokker fra H&M som er passe lengde på, nå bruke jeg 42 i sko så har vel ikke så veldig mye større føtter enn deg.

Men vanlige sokker skal jo gå litt opp på leggen da, men ikke helt til oppunder kneet.

 

Kanskje du bare var uheldig når du var i butikkene, at de ikke hadde flere vanlig sokker igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...