Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Noen som kunne anbefalt noen butikker i Oslo sentrum som selger "fritids skjorter?" Altså ikke ensfargede hvite svarte grå skjorter, men alt fra ruter til striper.

 

Krav:

 

God passform

Under 600 kr pr stk (Ja kom gjerne her og skrik om at du ikke får gode/kule klær til under 600, dette er total vrøvl)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

House of Singles har en del skjorter fra merket Dukes' til 500,-. Jeg vet ikke hvordan du vil ha disse "fritidsskjortene" dine, men de aller fleste her er ganske stive i kraven. Har en hvit en derfra jeg er godt fornøyd med. Ellers finner du vel kanskje noe på Volt fra These are glory days og Vailent.

Lenke til kommentar

House of Singles har en del skjorter fra merket Dukes' til 500,-. Jeg vet ikke hvordan du vil ha disse "fritidsskjortene" dine, men de aller fleste her er ganske stive i kraven. Har en hvit en derfra jeg er godt fornøyd med. Ellers finner du vel kanskje noe på Volt fra These are glory days og Vailent.

 

Stiv krave er greit, tenkte bare jeg skulle kalle de fritids skjorter så jeg ikke blir sendt på dressmann osv. House of Singels, hvor ligger det?

Lenke til kommentar

Skjorter med button down krage blir vel den mest korrekte "fritidsskjorten"

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du kaller det fritidsskjorte for at vi ikke skal sende deg til dressmann.

Hvorfor ikke bare skrive at du vil ha en pen skjorte som med stiper eller ruter?

 

HoS ligger i Kirkegata 7 i Oslo. Søk opp på google maps om du ikke er kjent i området.

Lenke til kommentar

PaperWalls: Vailent er ganske rette i passformen. Styr unna om du ønsker god passform.

 

Trenger tips til et par ting jeg også:

 

- Slim fit Skjorter både lang- og kortarmet. Stil: noe lik Vailent.

- Slim fit t-shirts

 

Pris: max 500kr på begge deler.

Endret av matsemann94
Lenke til kommentar

Nei nei nei. Hold deg unna skjorter fra vailent. Det finnes mange andre bedre alternativer.

 

 

Dukes er helt greie skjorter med utmerket passform, skal du ha en skjorte til 500kr så anbefaler jeg de.

 

Kortarmede skjorter gidder jeg ikke hjelpe deg med å finne en gang... huff

 

 

Edit: tskjorter og ja... Jeg er veldig fornøyd med Filippa K sine, du får en 3 pack til 600kr.

Endret av shoop
Lenke til kommentar

Er det try-hard å bruke skjorter som overdel til hverdags når det blir litt varmere ute?

 

Og skjorte + shorts, harry?

 

Aldeles ikke! Skjorter er pent, enten om du bare har skjorte eller om den er under en cardigan eller genser.

 

Skjorte + skjorts er ikke harry, nei! En plain shorts i lyse farger som er over knærne i lengden samt en lys skjorte et par pene seilersko/loafers er en god kombo :)

Lenke til kommentar

Kavinsky: Godt å høre, var noe slikt jeg hadde tenkt meg. Bestilte 4 slim-fit skjorter fra www.ctshirts.co.uk for noen dager sida, men har i ettertid lest at selv slim fit-skjortene deres er altfor store.

 

Håper de passer, for man kunne justere ermelengdene for kun 8 pund. Det blir altfor dyrt å kjøpe off the rack-skjorter i norske butikker, når det koster +200 kr å legge opp ermene.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Er det try-hard å bruke skjorter som overdel til hverdags når det blir litt varmere ute?

 

Og skjorte + shorts, harry?

 

Aldeles ikke! Skjorter er pent, enten om du bare har skjorte eller om den er under en cardigan eller genser.

 

Skjorte + skjorts er ikke harry, nei! En plain shorts i lyse farger som er over knærne i lengden samt en lys skjorte et par pene seilersko/loafers er en god kombo :)

 

Så enig så enig i begge deler. Mine yndlingsoverdeler til hverdags er skjorte og cardigan, gjerne kombinert. :)

Lenke til kommentar

Nei nei nei. Hold deg unna skjorter fra vailent. Det finnes mange andre bedre alternativer.

 

 

Dukes er helt greie skjorter med utmerket passform, skal du ha en skjorte til 500kr så anbefaler jeg de.

 

Kortarmede skjorter gidder jeg ikke hjelpe deg med å finne en gang... huff

 

 

Edit: tskjorter og ja... Jeg er veldig fornøyd med Filippa K sine, du får en 3 pack til 600kr.

 

Kortermede skjorter får du ikke prakket på meg heller. Hvor finner jeg Dukes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...