fkm Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Haha, ikke jeg heller. Men hun hadde uansett ikke fått lov til å gå sånn offentlig av mamma og pappa, lol... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Haha, ikke jeg heller. Men hun hadde uansett ikke fått lov til å gå sånn offentlig av mamma og pappa, lol... Mormor og bestefar sa klart i fra forrige gang vi var samlet hos dem. Mormor: "Hvis jeg noen gang ser dere i en slik stygg kledning, slik som disse "hippe" jentene som er brunere i ansiktet enn de som skal være det, så kan dere bli hjemme, for noe så stygt har jeg ikke sett på lenge." Bestefar bare føyde til at mormor bestemmer Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hahaa, akkurat det samme sa mormor her om dagen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Føler at familiene våre er ganske like Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Folk med respekt for seg selv og andre går ikke med "kosedress". Besteforeldrene mine vet at det hadde aldri skjedd at de hadde sett meg i noe sånt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Føler at familiene våre er ganske like Det er vel ikke akkurat uvanlig at eldre mennesker forferder seg over ungdommen da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Vell, jeg får høre det fra mamma, om jeg har slutt hodet, når jeg går utenfor huset med joggebukse. Ja, det er kun de gangene jeg kjører til trening. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Pappa er litt omvendt, han fatter ikke at jeg "pynter" meg på skolen. Synes det visst er unødvendig med støvletter og fine topper, samt tilbehør som smykker og sminke... Han vil vel at jeg skal gå i jeans, genser og joggesko. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er fullstendig motstander av å bruke kosedresser utendørs, så syns jeg ikke at det er så ille at de bruker det inne. Det er ett koseprogram der spiser god mat og slapper av og da er det greit å bruke slikt. Men værre er det med folk som bruker slikt utendørs og syns det er fint. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Eh, det er et selskap. Man bruker pene klær i et selskap. Og dessuten er de på tv ffs. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kavinsky, det er åpen dag på skolen vår i dag. Jeg forutser mange joggiser, boblejakker og uggs. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så langt har jeg ikke sett sååå mange. Kjipt at alle vandrer rundt oppe på campus og ikke her nede hos oss. Men noen har det da vært Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hehe, ja så noen, må vel ta en tur rundt nå for nå tenkte jeg å ta turen hjemover. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er fullstendig motstander av å bruke kosedresser utendørs, så syns jeg ikke at det er så ille at de bruker det inne. Det er ett koseprogram der spiser god mat og slapper av og da er det greit å bruke slikt. Men værre er det med folk som bruker slikt utendørs og syns det er fint. Nei, de er på tv. Det heter "Celebert selskap", altså et selskap. Man pynter seg, eller ser i allefall nogenlunde ut. Å gå med kosedress er som å gå med .. pysj. Du kan gjøre det om du er hjemme alene og ser på tv, til nød om kjæresten min var hos meg og vi bare skulle slappet av inne. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hehe, ja så noen, må vel ta en tur rundt nå for nå tenkte jeg å ta turen hjemover. Lucky bastard! Jeg har lange dager med prosjekter og konteeksamner :/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det var åpen dag på BI i dag og. Det er vel ikke nødvendig å si at jeg ikke var der Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Trodde de hadde standen: "fkm vurderer DEG"? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Trodde de hadde standen: "fkm dømmer DEG"? Fiksa det for deg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Haha, det gjør de jo ikke på "åpen dag". Den standen er kun på den mye mer eksklusive "lukket dag". Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Sorry dudes, jeg og ei i klassen skulle egentlig ta oss studiedag og komme. Hun var syk, og jeg har 2 store innleveringer + 2 prøver på 4 dager, så da ble det visst ikke noe besøk på meg nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå