Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ikke jeg heller. Men hun hadde uansett ikke fått lov til å gå sånn offentlig av mamma og pappa, lol...

 

Mormor og bestefar sa klart i fra forrige gang vi var samlet hos dem. Mormor: "Hvis jeg noen gang ser dere i en slik stygg kledning, slik som disse "hippe" jentene som er brunere i ansiktet enn de som skal være det, så kan dere bli hjemme, for noe så stygt har jeg ikke sett på lenge."

Bestefar bare føyde til at mormor bestemmer :p

Lenke til kommentar

Er fullstendig motstander av å bruke kosedresser utendørs, så syns jeg ikke at det er så ille at de bruker det inne. Det er ett koseprogram der spiser god mat og slapper av og da er det greit å bruke slikt. Men værre er det med folk som bruker slikt utendørs og syns det er fint.

Lenke til kommentar

Er fullstendig motstander av å bruke kosedresser utendørs, så syns jeg ikke at det er så ille at de bruker det inne. Det er ett koseprogram der spiser god mat og slapper av og da er det greit å bruke slikt. Men værre er det med folk som bruker slikt utendørs og syns det er fint.

Nei, de er på tv. Det heter "Celebert selskap", altså et selskap. Man pynter seg, eller ser i allefall nogenlunde ut. Å gå med kosedress er som å gå med .. pysj. Du kan gjøre det om du er hjemme alene og ser på tv, til nød om kjæresten min var hos meg og vi bare skulle slappet av inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...