Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får droppe slipset da. Er ganske usikker på det selv, da det er av den brede typen, noe jeg ikke synes passer så alt for godt i en cardigan. Men da kjører jeg på med grå skjorte da, gidder ikke å finne frem den hvite skjorta nå. :p Tror jeg blir bedre stilt i klesveien enn det meste av klassen bare jeg tar på meg en skjorte i det hele tatt så.

Lenke til kommentar

15 000 på interrail på 2,5 uke høres jo ganske mye ut, men balkan pluss Romania = billig mat/drikke og overnatting så blir nok ikke så fryktelig mye penger.

 

Ahh, kan ikke bare snøen forsvinne fra byn?(På fjellet derimot er den meget velkommen)

Lenke til kommentar

Nei, det er nok to ganske forskjellige turer, men men, jeg tror det blir supert.

 

Dessuten, fire uker i Australia ble for dyrt, så da blir det en langt billigere ferie i denne omgang, men må si en weekend tur til Barcelona hadde vært artig.

(Norwegian åpner ny direkterute fra Bergen i slutten av Mars)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Nei, det er nok to ganske forskjellige turer, men men, jeg tror det blir supert.

 

Dessuten, fire uker i Australia ble for dyrt, så da blir det en langt billigere ferie i denne omgang, men må si en weekend tur til Barcelona hadde vært artig.

(Norwegian åpner ny direkterute fra Bergen i slutten av Mars)

 

Herlig by, anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar

Like flaut som Charter-Svein i 4-stjerners middag halv åtte, hvis ikke mer...

Søsteren min går forøvrig med kosedress, uggs, boblejakke og solbriller(før sola kom for noen dager siden) stadig vekk, tør ikke gå med henne fordi det er så flaut.

Endret av SML
Lenke til kommentar

Like flaut som Charter-Svein i 4-stjerners middag halv åtte, hvis ikke mer...

Søsteren min går forøvrig med kosedress, uggs, boblejakke og solbriller(før sola kom for noen dager siden) stadig vekk, tør ikke gå med henne fordi det er så flaut.

 

Hadde ikke turt si hun var søsteren min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...