KKake Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Intervju med opplæringskontoret i morgen (typ jobbintervju) ... Funker det med mørke jeans, grå skjorte, sort cardigan og kanskje et grått slips? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hva slags jobb er det intervju til? Ville ikke kjørt grå skjorte med grått slips. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Skjorta er lys grå og slipset er sort-ish da. Er møte med det martime opplæringskontoret om læreplass som matroslærling. Endret 2. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hmm, tror kanskje jeg ville byttet ut skjorten med en hvit en, og droppet slipset og hatt øverste knapp åpen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Får droppe slipset da. Er ganske usikker på det selv, da det er av den brede typen, noe jeg ikke synes passer så alt for godt i en cardigan. Men da kjører jeg på med grå skjorte da, gidder ikke å finne frem den hvite skjorta nå. Tror jeg blir bedre stilt i klesveien enn det meste av klassen bare jeg tar på meg en skjorte i det hele tatt så. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Takk takk. Får ta kvelden nå så jeg ikke ser ut som en narkoman på intervjuet. Takk for tipsene da. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 15 000 på interrail på 2,5 uke høres jo ganske mye ut, men balkan pluss Romania = billig mat/drikke og overnatting så blir nok ikke så fryktelig mye penger. Ahh, kan ikke bare snøen forsvinne fra byn?(På fjellet derimot er den meget velkommen) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nei, da skal du nok komme billigere unna, vi reiste i Vest-Europa Ingen av oss som hadde noen trang til å oppleve Balkan. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Nei, det er nok to ganske forskjellige turer, men men, jeg tror det blir supert. Dessuten, fire uker i Australia ble for dyrt, så da blir det en langt billigere ferie i denne omgang, men må si en weekend tur til Barcelona hadde vært artig. (Norwegian åpner ny direkterute fra Bergen i slutten av Mars) Endret 2. mars 2010 av Xtra Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ahh, kan ikke bare snøen forsvinne fra byn?(På fjellet derimot er den meget velkommen) Enig der, er på god vei heldigvis! Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nei, det er nok to ganske forskjellige turer, men men, jeg tror det blir supert. Dessuten, fire uker i Australia ble for dyrt, så da blir det en langt billigere ferie i denne omgang, men må si en weekend tur til Barcelona hadde vært artig. (Norwegian åpner ny direkterute fra Bergen i slutten av Mars) Herlig by, anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Drar til Barcelona på søndag ^^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 I morgne 19:30 - Celebert selskap. 4 voksne folk i kosedress, saywhat -.- Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg så det på reklamen i stad. WTF? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det skulle ikke vært lovlig. Her om dagen så jeg to på flyplassen også med kosedress, hun ene med boblejakke attpåtil - jeg blir uvel. Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Like flaut som Charter-Svein i 4-stjerners middag halv åtte, hvis ikke mer... Søsteren min går forøvrig med kosedress, uggs, boblejakke og solbriller(før sola kom for noen dager siden) stadig vekk, tør ikke gå med henne fordi det er så flaut. Endret 3. mars 2010 av SML Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Like flaut som Charter-Svein i 4-stjerners middag halv åtte, hvis ikke mer... Søsteren min går forøvrig med kosedress, uggs, boblejakke og solbriller(før sola kom for noen dager siden) stadig vekk, tør ikke gå med henne fordi det er så flaut. Hadde ikke turt si hun var søsteren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå