Nash Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kom hjem fra London nettopp. Må påpeke at nordmenn har mye å lære fra engelskmennene når det kommer til klesstil Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det skal være sikkert. Det er like vanskelig å finne folk der med joggebukse, som det er å finne et gjennomført antrekk i Norge. Du kjøpe vell ikke bare loafers i London vell? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Syntes klesstilen i Roma var penere en hva den var i London (kan ha noe med at jeg var i Roma på vinterstid og London på sommerstid og jeg liker vinterklær best). I Roma var det ikke en eneste allværsjakke(utenom på turister) og jeg så vel 3 joggebukser på de 5 dagene jeg var der (alle 3 var folk i klassen min). Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kjøpte loafers, shorts, piquee, chinos og skjorter Jeg gjør meg altså klar til våren/sommeren Selv representerte jeg Norge i beige trench coat og disse Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 En god representant med andre ord, likte skoene! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva skal man med lekre semsket sko og beige trenchcoat, når gutten kombinerte det med joggebukse og poppa pique =D Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Selvfølgelig, men ikke glem det rosa pannebåndet! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg blir helt gal av forumet. Nå står det at det er nye innlegg i hver eneste tråd, selv om det ikke har blitt postet noe. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Samme her, og når jeg bytter mellom å bruke pcen og iPhonen merker ikke forumet at jeg har lest postene heller. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Forhåpentligvis blir det bedre med tiden. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Tjaa, tenker dette går under velvære: Jeg har nettopp bestilt tur til Tunisia og gleder meg som et barn.(Jeg er vel strengt tatt et barn fortsatt.) Hvordan er shoppingen i Tunis? Skal definitivt få med meg litt kunst og kultur hjem. Endret 27. februar 2010 av Pinup Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) vs. Eller ikke i det heletatt? (kom isåfall med verdige alternativer på størrelsen 12"x16"x8", ikke mindre ihvertfall) Endret 28. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Prisen på de er? Jeg tror du kan finne noe bedre Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Av de to foretrekker jeg den øverste. Håndtaket gjør ikke veska særlig penere, og er bare i veien dersom du ikke bruker det. http://www.ctshirts.co.uk/ym-gbpdefault/yp-ML071BLK/Black-Aldwych-Monk-Shoes/productdetail.aspx?ppp=12&sortBy=Relevance&page=1&back=False&browse=Y Er ingen ekspert på skomerker, kan jeg få tak i monk shoes bedre enn dette til under 1500 kroner? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Pisen blir 1300 ca. Kom gjerne med forslag, for jeg begynner å gå lei av å lete. Det eneste er at den må være litt større en konvensjonelle messengerbags. Har en i skinn, men får bare plass til bøker til 3 fag (+ pennal, kalkulator skrivebøker osv.) Endret 28. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Tjaa, tenker dette går under velvære: Jeg har nettopp bestilt tur til Tunisia og gleder meg som et barn.(Jeg er vel strengt tatt et barn fortsatt.) Hvordan er shoppingen i Tunis? Skal definitivt få med meg litt kunst og kultur hjem. Det skal nok godt gjøres å finne noe som ikke er masseprodusert i enorme mengder. Har ikke vært der selv, ettersom jeg heller drar til litt mer interessante steder, men alle jeg kjenner som har vært der sier at man like greit kunne døpt det om til "syden 2"... Endret 28. februar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hmmm, fekk ein navyblue lambswool cardigan frå PRL i posten i går, men eg likte ikkje heilt passformen. Ettersom eg er rundt 175 høg tenkte eg at eg måtte ha størrelse L, men den såg litt posete ut på meg. Og eg trudde den skulle vera litt lenger. Men den kan funke. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Pisen blir 1300 ca. Kom gjerne med forslag, for jeg begynner å gå lei av å lete. Det eneste er at den må være litt større en konvensjonelle messengerbags. Har en i skinn, men får bare plass til bøker til 3 fag (+ pennal, kalkulator skrivebøker osv.) Saddleback leather. Koster litt mer, men tror det er verdt det. Venter på en selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå