Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes klesstilen i Roma var penere en hva den var i London (kan ha noe med at jeg var i Roma på vinterstid og London på sommerstid og jeg liker vinterklær best). I Roma var det ikke en eneste allværsjakke(utenom på turister) og jeg så vel 3 joggebukser på de 5 dagene jeg var der (alle 3 var folk i klassen min).

Lenke til kommentar

Tjaa, tenker dette går under velvære:

Jeg har nettopp bestilt tur til Tunisia og gleder meg som et barn.(Jeg er vel strengt tatt et barn fortsatt.)

Hvordan er shoppingen i Tunis? Skal definitivt få med meg litt kunst og kultur hjem.

Endret av Pinup
Lenke til kommentar

Av de to foretrekker jeg den øverste. Håndtaket gjør ikke veska særlig penere, og er bare i veien dersom du ikke bruker det.

 

 

http://www.ctshirts.co.uk/ym-gbpdefault/yp-ML071BLK/Black-Aldwych-Monk-Shoes/productdetail.aspx?ppp=12&sortBy=Relevance&page=1&back=False&browse=Y

 

Er ingen ekspert på skomerker, kan jeg få tak i monk shoes bedre enn dette til under 1500 kroner?

Lenke til kommentar

Tjaa, tenker dette går under velvære:

Jeg har nettopp bestilt tur til Tunisia og gleder meg som et barn.(Jeg er vel strengt tatt et barn fortsatt.)

Hvordan er shoppingen i Tunis? Skal definitivt få med meg litt kunst og kultur hjem.

 

Det skal nok godt gjøres å finne noe som ikke er masseprodusert i enorme mengder. Har ikke vært der selv, ettersom jeg heller drar til litt mer interessante steder, men alle jeg kjenner som har vært der sier at man like greit kunne døpt det om til "syden 2"...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Pisen blir 1300 ca. Kom gjerne med forslag, for jeg begynner å gå lei av å lete. Det eneste er at den må være litt større en konvensjonelle messengerbags. Har en i skinn, men får bare plass til bøker til 3 fag (+ pennal, kalkulator skrivebøker osv.)

 

Saddleback leather. Koster litt mer, men tror det er verdt det. Venter på en selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...