Blåbær Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Me like very much. Men Ed hardy sponset serien, så ikke rart de brukte mye av de klærne. Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har på følelsen at de ikke akkurat var vanskelige å overtale. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 wow, suger og ikke ha vinterferie da! Næhæhæ...har vinterferie nå faktisk og åker til New York i morgen tidlig! Så suck it! Og angående bilde, jenta var såpass kort innom at jeg ikke rakk det... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg må si jeg ble veldig overrasket når jeg for noen minutter siden så den nye reklamen for dressmann. " Vi har dresser skreddesydd i alle størrelser". Okkkkkay?... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 HAHA veit!! Men det jeg syns er litt skummelt med de reklamene er at modellene passer så sykt bra til dressene. Ser jo ut som skikkelige saker LOL, men prisen 999,- lyver jo ikke. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Man får det man betaler for, og i dressmanns tilfelle blir det en daffedress med størrelse ala one piece.. Endret 25. februar 2010 av FVL Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Haha, vil nå ikke si det er SÅ gale. Selv om kvalitet og passform hos Dressman ikke er optimal, så ser det ikke så jævlig ut om man kjøper en dress i rett størrelse og tar den med til en skredder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Grunnen til forsvar fra AnewZ sin side er fordi gutten bruker dress fra Dressmann selv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har navy dress fra Acne jeg da, men konf dressen min er fra Dressman! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det er min konfdress også. Faktisk min eneste dress atm også. Nei, så fort jeg begynner å jobbe til høsten så må det blir en skikkelig dress på meg ... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 I did two smart things in the past year. I got married, and I bought a pair of North Face NSE tent booties. The wedding was lovely—but oh, man, these North Face tent booties are something else. Why? They're a solution to an aggravating problem. Here's the deal: like most annoying couples, we try not to wear our shoes around the apartment. But what to wear? I've never been a giant wool socks, cup-of-chamomile-and-Joni-Mitchell-on-the-iPod kind of guy. I hate tromping around in socks; makes me feel like George Constanza, plus my feet get cold. I can't really pull off slippers—too slinky and Hef. I want shoes. Warm shoes. So I bought a pair of these North Face bad boys. Problem over. Comfortable and lightweight—they're filled with 700 fill power down insulation—they're warm without being sweaty. Plus the sole is flexible and soft and won't shred your couch or fancy-boy zillion-thread count sheets. They're the perfect footwear for a day like today, when a ghastly blizzard is dumping 93 feet of snow on NYC. Just don't wear them outside, you'll be arrested, you lunatic.—Jason Gay $50, available at TheNorthFace.com (Fra GQ) Ser ut som noen fantastiske tøfler! Har lyst til å kjøpe et par til kalde vintre. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 De så fryktelig gode ut, men var jo enda styggere enn uggs. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er ikke dette bare litt vel sært? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg som trudde den verste radikale perioden var over Det der var ikke bare sært! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Utrolig at noen bruker så masse tid, energi, penger og evne (med tanke på at det sikkert ikke er barebare å lage noe sånnt) for å lage noe så stygt og ubrukelig. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Sånn bukse må jeg kjøpe, endelig får jeg et sted å gjøre av ereksjonen min. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) http://blog.gq.com/style/blogs/the-gq-eye/NorthFaceBootie-490.jpg $50, available at TheNorthFace.com[/i] (Fra GQ) Ser ut som noen fantastiske tøfler! Har lyst til å kjøpe et par til kalde vintre. Jeg har de i lav versjon. Fantastisk deilige tøfler. Endret 27. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvordan er prisen på de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå