Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg går ut frå at klaginga på den nye forumversjonen i alle fall dels skyldast endra design. Relatert til det, har den faste gjengen her ei stor interesse for design og estetikk generelt, eller er det er først og fremst klede denne interessa kjem til uttrykk i?

 

Om eg ikkje hugsar feil, skreiv Herr Bass noko om dette på bloggen sin for ei tid tilbake. Med nokre flotte bilete av møblar. Så på den kanten ser det i alle fall ut til at interessa er meir generell.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er hvertfall rimelig interessert i design og estetikk, men jeg kan selvfølgelig ikke svare på vegne av andre. Jeg er spesielt opptatt av interiør (og selvfølgelig klær), men det meste av design interesserer meg.

 

Når det kommer til forumet er det designen som irriterer meg. Nye funksjoner osv er selvfølgelig bare positivt! Personlig hadde jeg blitt fornøyd om det kunne kommet et skin som etterligner det gamle designet på best mulig måte, og det virker jo som om en del er litt misfornøyde etter oppgraderingen, så kanskje det hadde vært en ide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...