Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

wh1te: Det er vel ikke spesielt mange som går slik, og ei heller er det en trend som er på vei, så du vil neppe møte særlig mange andre i tilsvarende klær, antar jeg. Men, ser jo særdeles bra ut om en klarer å kombinere mønstre, farver og strukturer, det må innrømmes.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, kan godt hende, men det jeg har sett (I Norge) , har liksom ikke appelert så veldig. Pluss at de avskyelige hettegenserne har gitt meg en slags avsmak for merket, rett og slett..

Greit nok om du ikke liker resten av kolleksjonene, det får jo være opp til smak og behag, men jeg synes i alle fall de har laget mye fint, spesielt har jeg veldig mange bukser og skjorter fra JL med herlig snitt.

Lenke til kommentar
Joachim: OT er fine sko det, kan ikke helt se for meg hvordan du skal få brukt de noe særlig utover høsten, men det er jo fint å ha de til våren. Jeg har noen par OT selv, men synes vel egentlig ikke de er så fantastisk gode å gå i, det blir litt for tynt stoff og tynn såle for min del.

Ikke jeg heller, men de var billige og kompleterer sko-garderoben litt. Har et par andre sko i den sjangeren, og har ikke tenkt å bassere alt på de skoene...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg ei ny jakke på lørdag. Tydeligvis forrige kolleksjon siden det var halv pris, men det kostet død okke som. var ei svart/mørkeblå, ganske stilrein og enkel jakke fra Hugo Boss. Vanskelig å finne adekvate jakker på Carlings, Jack & Jones osv, alt er så ekstremt med store krager, pels, lommer og gjerne et ufyselig trykk på ryggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...