thomasr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) wh1te: Det er vel ikke spesielt mange som går slik, og ei heller er det en trend som er på vei, så du vil neppe møte særlig mange andre i tilsvarende klær, antar jeg. Men, ser jo særdeles bra ut om en klarer å kombinere mønstre, farver og strukturer, det må innrømmes. Endret 6. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Joda, kan godt hende, men det jeg har sett (I Norge) , har liksom ikke appelert så veldig. Pluss at de avskyelige hettegenserne har gitt meg en slags avsmak for merket, rett og slett.. Greit nok om du ikke liker resten av kolleksjonene, det får jo være opp til smak og behag, men jeg synes i alle fall de har laget mye fint, spesielt har jeg veldig mange bukser og skjorter fra JL med herlig snitt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Er det normal å gå sånn? Hvis ikke så kopierer jeg den stilen glatt til helgen. Har sett det før, men kan ikke si at det er mange som går sånn Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vil ha en tøff t-shirt. Noen web-shoper å anbefale? Mer enn gjerne Kaizers Orchestra! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Joachim: OT er fine sko det, kan ikke helt se for meg hvordan du skal få brukt de noe særlig utover høsten, men det er jo fint å ha de til våren. Jeg har noen par OT selv, men synes vel egentlig ikke de er så fantastisk gode å gå i, det blir litt for tynt stoff og tynn såle for min del. Ikke jeg heller, men de var billige og kompleterer sko-garderoben litt. Har et par andre sko i den sjangeren, og har ikke tenkt å bassere alt på de skoene... Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Er det normal å gå sånn? Hvis ikke så kopierer jeg den stilen glatt til helgen. Har sett det før, men kan ikke si at det er mange som går sånn går sånn jeg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg kjøpte meg ei ny jakke på lørdag. Tydeligvis forrige kolleksjon siden det var halv pris, men det kostet død okke som. var ei svart/mørkeblå, ganske stilrein og enkel jakke fra Hugo Boss. Vanskelig å finne adekvate jakker på Carlings, Jack & Jones osv, alt er så ekstremt med store krager, pels, lommer og gjerne et ufyselig trykk på ryggen. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvor får du tak i disse luene med skjerm? Ser ut som en caps men med liten brem forrann også er den liten. Som oftest i tøy. Brukes av musikkfolk.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Brukes av musikkfolk.. Lol? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skatebutikker? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Samma faen det vell? Noen som vet hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Samma faen det vell? Noen som vet hva jeg snakker om? Gangsta ghetto caps? For ghettofolk og dritkule rappere? Selges vel på Cubus. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 swag, what's up, jean TV, bikes and bords, white water osv. selger vel de "luene"... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Brukes av musikkfolk.. Lol? :!: :!: sånn lue er chill...har en sånn selv... Lenke til kommentar
kimman Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvor får du tak i disse luene med skjerm?Ser ut som en caps men med liten brem forrann også er den liten. Som oftest i tøy. Brukes av musikkfolk.. Noen som vet? Jeg kjøpte min på Carlings.. Kosta meg bare 299,- Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hvor får man kjøpt Lindeberg Gensere? Sånn i Oslo området. Endret 7. september 2005 av xerminx Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Tenker du på de standar hettegenserene med stor Lindeberg logo på? Urban har de ihvertfall, og noen sånne butikker og veldig mange litt mer "eklusive" butikkene.. I Oslo området ved jeg desverre ikke, for bor selv i Porsgrunn. Endret 7. september 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvor får man kjøpt Lindeberg Gensere? Sånn i Oslo området. Follestad Jeg har Lindeberg genser Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvor får du tak i disse luene med skjerm?Ser ut som en caps men med liten brem forrann også er den liten. Som oftest i tøy. Brukes av musikkfolk.. Noen som vet? De har noen ganske kule på Session Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Joachim, de skoene var stygge. Endret 7. september 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå