PatSharpX Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Digg med gull, men synd at Kristin ikke fikk bornsjen. Får sjekke med husfliden jeg da, er keen på en om det ikke blir for mye penger. Endret 19. februar 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Loppemarked kan jo også være et alternativ da Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Digg med gull, men synd at Kristin ikke fikk bornsjen. Får sjekke med husfliden jeg da, er keen på en om det ikke blir for mye penger. Kristin er og forblir en 4er dessverre Digg med 2 gull idag, 5-2 mot Sverige godter meg. Endret 19. februar 2010 av SML Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Håper på masse Blair-ish klær! Gossip Girl clothing line Endret 21. februar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Så, noen som skal ha curling-guttas bukser? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Håper på masse Blair-ish klær! Gossip Girl clothing line Me likey!!! Misliker sterkt hvordan diskusjon.no ser ut for øyeblikket... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hell no! Unntaket må være om jeg begynner med golf for real og føler for å skille meg ut... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Håper på masse Blair-ish klær! Gossip Girl clothing line Me likey!!! Misliker sterkt hvordan diskusjon.no ser ut for øyeblikket... Enig på begge punkter, har blitt litt bedre etter å ha blitt vant til det, men "nye innlegg-knappen" foran et emne fungerer dritdårlig, kommer til siste innlegg og ikke innlegg siden sist besøk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Gucci to continue Alexander McQueen's label Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kom ikke som en overraskelse med tanke på hva Gucci har gjort tidligere. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Stiller meg skeptisk, det er jo ingen som kan ta over for McQueen. Blir aldri det samme igjen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Noen som vet om noen butikker som selger bukseseler (hengsler, ikke clips) i Drammen? Endret 23. februar 2010 av SML Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det er greit å ikke like andres klær eller produkter. Imidlertid har alle brukere krav på respekt. Ha dette i bakhodet når du poster. Kan være greit å følge trådstarters anmodninger. SML: Har du sjekket på Frost? Evt. spurt om de kan få tak i det? Har gode erfaringer derfra med å få hjelp til å få tak i noe de ikke hadde inne. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hva faen, snakker du til meg? I så fall: 1: Ta en jævla spøk. 2: Denne tråden er ffs 5 år gammel. Trådstarter har jeg ikke sett poste siden jeg fikk bruker her. Jeg tror ikke han tar det så ille. 3: Drammen er ikke akkurat verdens sentrum, og det er hvertfall ikke verdens klessentrum, så en viss sannhet har faktisk innlegget mitt, selv om det på ingen måte var ment seriøst. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nei, den var ikke rettet til ditt siste innlegg, men mer den generelle tonen i denne tråden de siste sidene når noe som ikke alle liker blir postet. 3: Her har du helt rett, og jeg ser absolutt spøken. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som vet om noen butikker som selger bukseseler (hengsler, ikke clips) i Drammen? Sjekk Zoda rett ved gågata Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som vet om noen butikker som selger bukseseler (hengsler, ikke clips) i Drammen? Sjekk Zoda rett ved gågata Mener også å ha sett et på VIC Kjemperud i gågata på motsatt side av inngangen til magasinet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som veit merker, eller hvor jeg kan få tak i studded skjorter og blazere? Blazeren kan være litt mindre flashy, enn denne fra Givenchy Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Aner ikke merker eller noe, men studding er fryktelig enkelt å gjøre selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå