thrice Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Enig med dophuet over meg. oooooooo store ord Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) ...kunne tenkt meg tips til sko og. så lenge det ikke går alt for langt over 1000kr går det greit mtp pris. Du må nesten gi oss litt mer å gå på enn at du ønsker tips om sko. Hvilken type sko ser du etter? Hva skal du bruke de til? Når skal du bruke de? Edit: Skriver vist tregt. La til quote Endret 18. februar 2010 av dePt Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 tenker å bruke dem mot sommeren. btw, det kjede jeg har liggende er ikke sånn svært slik som bolerene/gangterene går rundt med om det er et slik dere kanskje ser for dere. er ganske tynt er ikke sånn som dette her liksom er mer sånn bortsett fra utformingen og morellen er tykkelsen jeg tenker på som er ganske lik Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Smykker er for jenter. Bortsett fra en giftering, selvsagt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Enig med Stein over meg her, gullsmykke er og forblir harry. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Må si du er tøff i kveld, AnewZ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Blir myndig og greier i morgen, så påtar meg retten til å være så tøff jeg vil! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Haha jasså ja. Du skal feire med stil antar jeg? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Reiser til hytten på fjellet med familien, så tilbringer kvelden i trekket - hvor jeg tør påstå og ha stil Så blir ikke store festen før jeg reiser hjem fra hytten, noe som blir Onsdag eller Torsdag neste uke igjen. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Reiser til hytten på fjellet med familien, så tilbringer kvelden i trekket - hvor jeg tør påstå og ha stil Så blir ikke store festen før jeg reiser hjem fra hytten, noe som blir Onsdag eller Torsdag neste uke igjen. I Hemsedal? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, så heldig er jeg ikke. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du kan umulig være så uheldig som meg, som skal tilbringe vinterferien på nesbyen. Mote er et ord som ikke har blitt misjonert bort dit enda... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du kan umulig være så uheldig som meg, som skal tilbringe vinterferien på nesbyen. Mote er et ord som ikke har blitt misjonert bort dit enda... Du må bruke ordet "klesdrakt" Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du kan umulig være så uheldig som meg, som skal tilbringe vinterferien på nesbyen. Mote er et ord som ikke har blitt misjonert bort dit enda... Haha, så sant så sant! Du får heller ta turen til Hemsedal;) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvorfor er diskusjon.no blitt helt mongo? er det sånn for dere og? Gratulerer med dagen AnuS <3 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 https://www.diskusjon.no/topic/1205333-forumet-oppgraderes-planlagt-nedetid-1802-kl-2300/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare jeg som syntes det nye var merkelig? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Samme her. Forumet er oppgradet. Mine innlegg siden er horribel. Gratulerer med dagen, AnewZ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Mine innlegg har null oversikt, jeg sliter med å se innhold i spoilere og jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Samme her. Forumet er oppgradet. Mine innlegg siden er horribel. Gratulerer med dagen, AnewZ Tusen takk Tror det skulle være en masse nye skins osv, så det blir nok bra når vi først får satt oss inn i det. Det er også mulighet til private diskusjoner, hvor kun de som er invitert får se inholdet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå