phax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dårlig med skotips her folkens Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har egentlig ikke satt meg noe budsjett. Kommer som regel an på hvor lyst jeg får på det jeg ser. Men la oss si under 2k da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skal dem brukes nå? Eller til sommeren? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Med den holdningen får du ihvertfall ikke hjelp.. Endret 18. februar 2010 av shoop Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Herregud, hvem tror du egentlig at du er? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dårlig med skotips her folkens Gidder ikke hjelpe folk som skal svare spydig fordi jeg misforstod og trudde du leita etter sko du skulle bruke nå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei for all del, å svare med et snev at humor blir for drøyt for denne gjengen. Da får jeg bare beklage, ble bare lettere oppgitt av summen av svar jeg fikk. Eller rettere sagt mangel på svar. Prøver igjen når jeg er i litt bedre humør. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Tenkte hovedsakelig loafers, og så vidt jeg har hørt så pleier snøen forsvinne etterhvert som sommeren nærmer seg og det blir varmere i luften? Kan hende jeg tar feil. Han håpte vel at denne posten ville svare på spm. om når de skulle brukes. Uansett, det går vel ann å vise litt tolmodighet, for å si det mildt? Selv om det frister lite å hjelpe han nå så håper jeg at vi kan fortsette å lete etter litt penere, men fortsatt casual, sko. Er selv på jakt etter "sommersko" av den litt penere typen. Jeg tenker enten loafers eller muligens en klassisk mørkebrun skinnsko med en litt mer casual utførelse? Et par sko jeg har sett på fra brandos: Klassiske: http://www.brandos.no/refined-by-bobbie-bu...rry-brown/a3814 Noe ala disse, men kanskje ikke fult så "glatte". Muligens noen sømmer eller mønster, men ikke for mye heller. Loafers: http://www.brandos.no/nome/frodo-081-52303...7-cognac/a10867 Liker ikke teksturen, men formen er grei. Annet: http://www.brandos.no/sebago/douglas-21151-brown/a9499 Liker også disse, men de er ikke særlig "sommerslige" Endret 18. februar 2010 av dePt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mislikte virkelig de loafersene der, formen var imo grufull. Her er et par som er veldig sommerslig: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 dePt, Kunne godt tenkt meg noe av de samme klassiske du postet. Noen som har et forslag i en rimeligere prisklasse? De skal hovedsakelig brukes på byen. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Tja, var kanskje litt stive i kantene og litt vel høy hel, men ellers syntes ikke jeg de var så værst De der så bra ut de der, men er skeptisk til sålen. Tror ikke der er mye komfort akkurat. Nå sa jeg ikke noe om det, men ser egentlig etter noen som også er gode å gå i. Så helt flat såle er vel ikke å foretrekke da? Edit: Da ser det ut til at vi sitter i samme båt Thrice Endret 18. februar 2010 av dePt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan jo alltids få en såle som gjør den mykere, men kan si meg enig i at det ikke er noen tursko akkurat Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) hallo forumets moteløver. er gullkjede out for en ungdom på 16? kunne tenkt meg tips til sko og. så lenge det ikke går alt for langt over 1000kr går det greit mtp pris. Endret 18. februar 2010 av Markelure Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gullkjede er ut uansett alder. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Enig med dophuet over meg. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gullkjede er "out" ja. Det er harry. Tenkte du å bruke skoene nå eller til sommeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå