Bebeluv Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, selvfølgelig! Ellers blir jeg jo sett rart på. Er det "temadag" så er det temadag, man skal aldri feige ut hva det enn måtte være! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tviler på at det blir så populært. Har heller ikke lyst til å ha på meg en for liten joggebukse som fremhever mine edlere deler i offentligheten da det er den eneste joggebuksen jeg har Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Foreslår at alle her inne tar på seg noen litt finere klær eller vanligvis på joggebuksedagen. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Joggebuksedagen? Kvar dag er en joggebuksedag Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Haha, joggebuksedagen ja.. Jeg går kanskje veldig i mot strømmen når jeg sier at jeg har på meg joggis et par-tre ganger i mnd på skolen, men slik er nå det. Det er så fryktelig enkelt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg forstår deg veldig godt Pinup, og går selv med jobbebukse en gang i uken eller to. Ofte er skyter tidsklemma inn og jobbebuksa er det raskeste som faller meg inn når jeg må få på noe klær! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 snip Jeg så ei petite jente gå med det i dag, og det var kjempefint. Tror hun hadde på tradisjonelle jeans, men det fungerer sikkert med mye annet også. Hun skulle sikkert til skole/universitet, så det trenger ikke være noen spesiell begivenhet. Gikk for den jeg! (Her ligger bildet av den) Spurte en jente som jobber der om litt tips og, virker som man kan gå med det uten noe stress. ^^ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 tidsklemma Jeg kan ikke akkurat si at jeg bruker mye lenger tid på å dra på meg et par jeans enn jeg gjør på å ta på meg en joggebukse... Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Joggebukse = "passer" til det meste Jeans = bruke litt lengre tid på å tenke på hva det passer til Det er iallefall slik jeg tenker. Men nå har jeg blitt mye, mye flinkere til å bare bruke jeans, før brukte jeg joggebukse 80% av dagene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Joggebukse = "passer" til det mesteJeans = bruke litt lengre tid på å tenke på hva det passer til Det er iallefall slik jeg tenker. Men nå har jeg blitt mye, mye flinkere til å bare bruke jeans, før brukte jeg joggebukse 80% av dagene. Du tenker feil. Hva passer egentlig joggebukse til uten om treningsklær? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) FVL og Pinup: Neineineineinei... Joggebukse skal brukes hjemme, og kun hjemme! Endret 17. februar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Slappe-av-i-sofaen-alene-klær. Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) *nvm* Endret 17. februar 2010 av SML Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 FVL og Pinup: Neineineineinei... Joggebukse skal brukes hjemme, og kun hjemme! Jogger du hjemme? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 FVL og Pinup: Neineineineinei... Joggebukse skal brukes hjemme, og kun hjemme! Jogger du hjemme? Er da ingen som jogger i en joggebukse? Altså, en slik småtykk en som alle dasser rundt i. Bruker sånne bare over shortsen til og fra trening når det er litt kjølig, samt late søndager. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Joggebuksene mine brukes kun på late søndager/lørdagskvelder med dama og evt. etter en dusj på kvelden. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er da ingen som jogger i en joggebukse? Altså, en slik småtykk en som alle dasser rundt i. Bruker sånne bare over shortsen til og fra trening når det er litt kjølig, samt late søndager. Det var en halvspøk. Men nå skal det sies at de lettere joggebuksene er meget behagelige å trene i. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Joggebukse = "passer" til det mesteJeans = bruke litt lengre tid på å tenke på hva det passer til Det er iallefall slik jeg tenker. Men nå har jeg blitt mye, mye flinkere til å bare bruke jeans, før brukte jeg joggebukse 80% av dagene. Du tenker feil. Hva passer egentlig joggebukse til uten om treningsklær? Joggebukse = "Jeg bryr meg ikke idag, hadde dårlig tid" Jeans = "Prøver å se presentabel ut, med sjanse til å feile om jeg bruker ekstremt kort tid" Annen formulering. Det jeg tenker på når jeg har stått opp og skal ta på meg klær. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvordan klarer du og feile å matche noe med jeans? Det er like lett som joggebukser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå