AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er en grunn til at du ikke har profilbilde på facebook, 'Mr 40 år gammel pedo'. Det er en grunn til at du ikke er med i face-gruppen, 'Mr jeg vil ikke at alle skal se hvor pothead jeg er'. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Sant nok. Hvis det skulle komme ut hvem jeg er på dette forumet ville det sendt sjokkbølger helt inn til Edda media Endret 15. februar 2010 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal pokker meg ta på meg noen fine bukser og en blazer på "joggebuksedagen". Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Eg gambla på asos sin. Kan gi ein liten tilbakemelding når eg har fått den. Jeg har fått den, førsteinntrykket var ikke så veldig bra, stoffet var litt røft. Men etter en tur under strykejernet er jeg mer enn fornøyd. Passer bra i S for meg, skulle heller tatt XS føler jeg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Heldigvis bare 11 venner som er attending på joggebuksedagen, men det er en god del til på skolen jeg vet at kommer til å gå med det, bare "fordi det er deilig". Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Enkelte gamle menn kan virkelig kunsten med å kle seg...så en på butikken i stad med en gammel og jaktjakke i tweed eller lignende som satt perfekt, ullbukser, pene vintersko, sixpence og en _veldig_ pen ullgenser under jakken! Jeg elsker slike personer! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Heldigvis bare 11 venner som er attending på joggebuksedagen, men det er en god del til på skolen jeg vet at kommer til å gå med det, bare "fordi det er deilig". 2 her, men trengs vel ikke egen dag for det her akkurat. Jente i one-piece i klassen o.O Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hun smilte hele tiden i hvert fall http://www.aftenposten.no/meninger/sid/article3517312.ece Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hehe, fantastisk! :!: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Da går turen til Oslo i morgen på utdanningsmesse, hvis noen andre herfra skal dit, si i fra! Skal vel være i Spektrum, såvidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er bare barn som drar på utdanningsmesser. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Øyh! Var selv på utdanningsmesse på Lillestrøm for noen uker siden! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Samme her, Hvorre. Dårlig opplegg spør du meg, men. Fikk jo med meg et par horrible klesstiler også, da Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Kom hjem fra London nå. Fikk kjøpt meg en del fint syns jeg, men jeg har vist litt korte ben i forhold til det Engelskmenn har, for nesten alle buksene jeg prøvde var for lange. Fikk meg hvert fall en ny bag, 2 gardigans, 2 t-skjorter, ny trench, ett par sko og bukseseler. Bagen ble en Mulberry Small Clipper. Hadde litt flaks, den er helt ny, de hadde fått den inn dagens før hos harrods. Edit: Ble forsovet to fotballdrakter også Endret 17. februar 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fin bag! Og har du ikke hørt om å legge opp bukser? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tanken slo meg, men ork Ble en badeshorts fra RL også. Finner den ikke på nett, men er noe som denne bare lyseblå og gul på innsiden. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hallo!Jeg er ikke så veldig bevandret innen mote, så jeg trenger litt hjelp. Var innom H&M og fant en mørkeblå militærjakke med gulldetaljer på i dag, og den satt veldig fint på meg. Turde imidlertidig ikke å kjøpe den, siden jeg er usikker på hvordan jeg skal bruke den. Kan den funke til alt, skole og så videre, eller er det noe spesielt man skal tenke på? Hva er egentlig finest å kombinere den med? Og ikke minst, er det helt ut? Jeg pleier aldri å bry meg om sånt ellers, men militærjakker har jo vært et ganske sterkt moteplagg en stund, og da er gjerne smellen større om du bruker det når alle andre er helt ferdig med det. Jeg så ei petite jente gå med det i dag, og det var kjempefint. Tror hun hadde på tradisjonelle jeans, men det fungerer sikkert med mye annet også. Hun skulle sikkert til skole/universitet, så det trenger ikke være noen spesiell begivenhet. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Regner med at det er mange her inne som skal være med på joggebuksedagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå