Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom hjem fra London nå.

Fikk kjøpt meg en del fint syns jeg, men jeg har vist litt korte ben i forhold til det Engelskmenn har, for nesten alle buksene jeg prøvde var for lange.

Fikk meg hvert fall en ny bag, 2 gardigans, 2 t-skjorter, ny trench, ett par sko og bukseseler.

Bagen ble en Mulberry Small Clipper.

Hadde litt flaks, den er helt ny, de hadde fått den inn dagens før hos harrods.

 

Edit: Ble forsovet to fotballdrakter også :p

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar
Hallo!

Jeg er ikke så veldig bevandret innen mote, så jeg trenger litt hjelp.

 

Var innom H&M og fant en mørkeblå militærjakke med gulldetaljer på i dag, og den satt veldig fint på meg. Turde imidlertidig ikke å kjøpe den, siden jeg er usikker på hvordan jeg skal bruke den. Kan den funke til alt, skole og så videre, eller er det noe spesielt man skal tenke på? Hva er egentlig finest å kombinere den med?

 

Og ikke minst, er det helt ut? Jeg pleier aldri å bry meg om sånt ellers, men militærjakker har jo vært et ganske sterkt moteplagg en stund, og da er gjerne smellen større om du bruker det når alle andre er helt ferdig med det.

 

Jeg så ei petite jente gå med det i dag, og det var kjempefint. Tror hun hadde på tradisjonelle jeans, men det fungerer sikkert med mye annet også. Hun skulle sikkert til skole/universitet, så det trenger ikke være noen spesiell begivenhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...