PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Skoene jeg kjøpte på markedsdagen i Bogstadveien i helgen: Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Huff og huff. Det må være noen av de styggeste skoene jeg har sett... Men for all del, kan sikkert bli kult hvis du har det rette anntrekket. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Beklager, men de var helt fantastisk stygge. Ta på deg en rød klovnenese, og du kan gå gratis inn på sirkus. Endret 6. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg skal være litt snillere. Likte skoene, bortsett fra det røde som var puttet på dem, uten det hadde jeg omtrent flydd over til Oslo for å få tak i et par. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ene fyren i klassen min har noen helt utrolig fete sko som eg gjerne skulle visst kor e fra. De e hvite med mange røde terninger på. Tuppen av skoen e avrundet. Noen som har peiling på kor de e fra?? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg skal være litt snillere. Likte skoene, bortsett fra det røde som var puttet på dem, uten det hadde jeg omtrent flydd over til Oslo for å få tak i et par. Tenkte meg de kom til å vekke litt oppmerksomhet. Har enda ikke brukt dem for real - men med rett tilbehør og litt matching i forhold til klær blir det kult, synes jeg.. Kanskje ikke de skoene som blir brukt mest, men de kostet meg bare 500 kroner også. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 De var kjempekule, Joachim. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 de var jo tøffe . knæsje farger Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Takk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Joachim da! De er jo ikke i høstens farger! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ene fyren i klassen min har noen helt utrolig fete sko som eg gjerne skulle visst kor e fra. De e hvite med mange røde terninger på. Tuppen av skoen e avrundet. Noen som har peiling på kor de e fra?? Er helt sikkert Vans Classic Slip-on. Fåes kjøpt hos stress. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Joachim da! De er jo ikke i høstens farger! Nei, men hadde siklet litt på dem tidligere, men ikke villet spandere 1290,- for dem. Så dem tidligere i høst til 790, og tenkte og kjøpe dem, men da manglet de størrelsen min. Nå hadde de størrelsen min, OG de kostet bare 500 kroner!! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ene fyren i klassen min har noen helt utrolig fete sko som eg gjerne skulle visst kor e fra. De e hvite med mange røde terninger på. Tuppen av skoen e avrundet. Noen som har peiling på kor de e fra?? Er helt sikkert Vans Classic Slip-on. Fåes kjøpt hos stress. YeY :!: thanks man Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tatler i bogstadveien (Oslo)... Der får du alt som er dyrt, rosa og babyblått og har JL-logo Jeg handler mest på Carlings, JC og sportsbutikker. Og seff H&M... Nei, nei slutt.. Ingen får snakke stygt om Tatler.. (Selvom de gjerne kunne kastet de Lindeberg greiene ut vinduet..) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Lindeberg har da mye fine klær de, at enkelte ikke evner annet enn å kjøpe det aller styggeste de har klart å komme opp med er ikke produsentens skyld. Joachim: OT er fine sko det, kan ikke helt se for meg hvordan du skal få brukt de noe særlig utover høsten, men det er jo fint å ha de til våren. Jeg har noen par OT selv, men synes vel egentlig ikke de er så fantastisk gode å gå i, det blir litt for tynt stoff og tynn såle for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg så på "So You Think You Can Dance" nettopp, og da var det en som hadde skjorte, slips og pique oppå der igjen. Det var fett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Så han jeg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Er det normal å gå sånn? Hvis ikke så kopierer jeg den stilen glatt til helgen. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Endret 4. november 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå