EB_Veyron Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 http://colorschemedesigner.com/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Argh! Sendte mail til GQ for å høre om når de kom til å charge meg for bestillingen, og så får jeg til svar at de ikke finner meg i registrenee? Jeg håper de finne rmeg, hvis ikke må jeg bestille på nytt og da tar det to uker lengre enn det hadde gjort. Dritt... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvitt Hvit og sort trenger vell nesten ikke nevnes? Med tanke på at det meste funker til det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tenkte at denne PC-en på et vis kunne passe her inne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vil ikke PC-en begynne å brenne med masse denim greier inne i kabinettet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tviler.. Blir nok ikke så varm, og skal vel en del varme til før denim tar fyr? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hadde vært tøffere i svart skinn. Men den ser ut til å ta inn luft bak nederst, ikke ideelt. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Synes dere omdenne? Vet butikken, merke og alt rundt er stygt - men. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Helt grei. Selvfølgelig har DC satt på logoen sin på den høyre lommen, men hva forventer man av DC egentlig? Synes den egentlig var ganske kul, men likte ikke at det var to lommer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fet nok den, men som Vertical sier, så var ikke to lommer noe særlig. Hadde de holdt seg til en lomme uten noen DC -logo på hadde dne vært mye bedre. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Som jeg sa, uten merkedill - phet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Helt grei. Selvfølgelig har DC satt på logoen sin på den høyre lommen, men hva forventer man av DC egentlig? Vel, det er ganske normalt at merker har logoen på. På mine button-down oxfords fra PRL er det også bilde av en liten polospiller, det samme går for v-halsene, half-zippene ooosv. Så der er nok ikke DC alene, og denne logoen var faktisk MYE mindre en hva som er "normalt" for DC. Som jeg sa, uten merkedill - phet. Ingen fan, selv om den hadde vært uten merke. Noen her med erfaring fra trenchen til H&M? Er den helt grei, verdt pengene? Vet at man ikke kan forvente noen burberry trench, men er den helt grei? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Prøvde den i helga. Ganske døll. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Tips til alternativer? Helst ikke internett, da jeg vil prøve på før jeg kjøper. Utvalget i Rogaland er dritt også, så er ikke så lett. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Eg gambla på asos sin. Kan gi ein liten tilbakemelding når eg har fått den. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gled dere. WHAT THE FUCK!? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gled dere. WHAT THE FUCK!? Hehe, tenkte det samme...har vel 19 venner eller noe som står på deltar, og nå skulle jeg virkelig det fantes en dislike...eller vent, en "burn in hell" - knapp på facebook'en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå