mau5trap Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Genser + skjorte, klassisk kombo. Stort sett svart, mørkeblå eller grå genser, med en hvit skjorte... ...men hva tror folket om hvit genser + svart skjorte. Hot or not? Endret 13. februar 2010 av mau5trap Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Bytt heller til sort genser og hvit skjorte Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Bytt heller til sort genser og hvit skjorte nettop det som er poenget... ALLE går med det. Hva med å prøve det motsatte? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvorfor ikke bare gjør slik med en gang?: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hva trur du grunnen er, siden alle går med det? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) God helg! En ting, jeg vurderer sterkt å klippe meg, eller å ha halvlangt hår. Visst jeg så går til frisøren og sier: Gjør hva enn du vil, noe du synes ser bra ut. Er det en mulighet for at hun synes da at håret mitt faktisk ser bra ut som det er og sier at jeg ikke bør klippe meg? Eller er penger alt? Slik jeg ser det er det underforstått at man ønsker en forandring når man oppsøker en frisør. Selv om du kler halvlangt hår betyr det ikke at det er det eneste du kler. Frisøren vil sikkert klippe det til en annen sveis hun synes du passer til om du slenger ut den frasen. Endret 13. februar 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg tviler på at det er ting som ikke kan gjøres med håret ditt. Om du klippet deg for en stund siden og har latt det vokse er det nok litt ute av form, har en tykkelse som ikke er helt heldig osv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 ...men hva tror folket om hvit genser + svart skjorte. Hot or not? Jeg har nesten ikke ord for hvor harry det vil bli. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Eg har gått til innkjøp av ein grøn PRL half zip. Tips til kva som kan passe under? Og vil den passe bra til t.d. beige chinos? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg pleier å bruke button down-skjorter under min half zip. Jeg tror nok den passer fint til beige chinos ja. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ny dame, tycks? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Lite tips, hvis noen vil ha noen billige cashmere-sokker, så har RL salg, og de er satt ned fra $200 til $60. http://www.ralphlauren.com/product/index.j...rentPage=family Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Berre spygrønne igjen jo Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Jeg håper det var ment som et ironisk innlegg. *Klar for kritikk* Endret 13. februar 2010 av Components Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Berre spygrønne igjen jo Fargen er ikke helt perfekt, men passer jo godt til å ha under skistøvler og lignende. Ingen dømmer deg på fargen på sokkene da Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Berre spygrønne igjen jo Fargen er ikke helt perfekt, men passer jo godt til å ha under skistøvler og lignende. Ingen dømmer deg på fargen på sokkene da Under skistøvle = Skisokker. Er det som funker. Men hvem faen kjøper sokker til nesten 400 kr? Eller enda verre 1200 kr som de koster originalt? Holder meg til dressmann sokker jeg. Endret 13. februar 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Når du kommer til MOTE og velvære delen av forumet, så burde du forvente at brukerne her inne bruker mer penger enn gjennomsnittet på klær. Sokker inkludert. Selv kunne jeg lett ha brukt 400kr på et par kashmir sokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå