InsertNumLock Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) På utkikk etter en cord/fløyel lignende bukse. Rugglete overflate som i cord men mye hardere stoff. Har allerede en av disse, men finner den pokker ikke noen sted. Merket er Redford, og buksa heter Bedford Trousers. Ut i fra google så er det bare en butikkjede? http://www.redfordsmenswear.com/ Need some help :/ pix: Endret 11. februar 2010 av Hille Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det der er cordfløyel... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Redford har dem på VIC og Boys of Europe. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 LOL! What the hell? Det der så bare veldig, veldig rart ut... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja.. En jeans, oppi en jeans. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) ...I put a jeans in your jeans... Endret 11. februar 2010 av dePt Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 CCCCC COMBORBREAKER Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) ...so you can wear jeans while you wear jeans...... daaawwg also, charcoal dress, var ikke mulig å fa matchende vest. Hvilken farge skal jeg gå for da? Litt lysere gråfage enn dressen? Endret 11. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Du kan være gæren og ta en farget cardigan! Rød eller gul eller noe. Ellers kan en sort vest funke greit, avhengig av tilbehør osv.. Edit: Noe sånt: Endret 11. februar 2010 av fkm Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Joda, det hadde nok blitt fett med noe sånnt. Det er noe jeg godt kunne tenkt meg å gå med på hverdager, bare bytte ut skjorta (tweed blazer er sweet) Men tanken var for mer formelle anledninger. Hovedregelen er vel mørk dress, lysere vest. Lys dress mørkere vest? (dvs. når det ikke er 3-piece) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det funker med en mørkere vest også, men da må det som sagt passe bra med tilbehør og nyansen på dressen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Du kan være gæren og ta en farget cardigan! Rød eller gul eller noe. Ellers kan en sort vest funke greit, avhengig av tilbehør osv.. Edit: Noe sånt: http://www.fototime.com/5F41661FD5071A3/standard.jpg Skikkelig dårlig skjorte det der... En passende skjorte skal ikke sitte sånn når man har slipset stramt. Endret 21. februar 2010 av ttt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nå var det jo cardiganen som var poenget da, din jævla flisespikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Russekro i dag. Tema: Black & White parteh. Ingen som kjørte svart skjorte/hvitt slips. En som hadde tenkt, men jeg fikk snakket han vekk fra det. Er fantastisk glad for at ingen valgte den urstygge kombinasjonen. God natt! Edit: Trist at Alexander McQueen døde, selv om jeg ikke har sett så mye av ham, er det alltid trist med selvmord Endret 12. februar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Klassevennine av meg: Eg HATE folk så tror det e riktig å gå med ekte pels! Di kan faen brenna i helvette! Ska faen ønska eg konne ta åsså henga di på ein krok levande, for å riva av huden deiras, venta t di blør ihjel for å så ta resten å gå ront med det som "mote" di sko faen fått gjennomgåt det samma helvette så di sette di stakkars dyrå... gjennom. Folk så går med ekte pels kan dø en langt og smertefull død. hihi. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 For en livlig person. Dette mennesket ønsker altså at folk gjennomgår samme prosess som dyrene, - bra hun ikke sitter med makt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg har noen venner selv som er relativt motstandere av pels. Personlig så ser jeg ikke noe problem å gå med det. De ble litt stumme da jeg poengterte med at de selv gikk i skinnsko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå