geil Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 De heter silkeknuter og er ment å kunne brukes, de er ikke kun for å samle mansjettene i butikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dere noobsa som skal på BI neste år, skal dere på åpen dag 4. mars? fkm og jeg kan ta en privat omvisning Kan bli litt vanskelig i og med at jeg da befinner meg på andre siden av Atlanterhavet...men skulle absolutt tatt turen, selv om det sannsynligvis blir først om to år jeg havner på BI Hva, skal du til USA eller? (evt andre land.) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jepp...vinterferie i New York Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Congrats! En strålende shoppingby tiltross for kulden ved fifth avenue om vinteren. Anbefaler en tur til woodbury common premium outlet Tro meg når jeg sier at handling fra butikk til butikk tar tid, derfor er dette outletet et strålende sted for å høvle ned pengesekken i gode merkeklær! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tenker det blir en tur dit, ja...lommeboken må på slankekur og klesskapet lider av noe som ligner sykelig undervekt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Beskrivelsen på en finfin tur det, hvorre! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har klart å rote bort et par jeans. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fortsatt masse salg på steen og strøm. Klarte å raske med meg en genser fra Gant til 70% rabatt idag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Haha, hvis du vil ha venner på BI, så er det på med Big Pony og røde bukser Jeg har en piquet og en rugby med Big Pony... Det var dog ubyttbare gaver fra min tante. Men jeg bruker det jo. Har ikke røde bukser, men har orange. Kanskje jeg skulle begynt på BI. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Herre.. 20% ekstra avslag på varer fra www.ralphlauren.com, hvor billig skal det bli? Endret 10. februar 2010 av SML Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Herre.. 20% ekstra avslag på varer fra www.ralphlauren.com, hvor billig skal det bli? Billig! Og fristende! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 SML: Jeg slettet mailen jeg, har ikke lyst til å brenne av enda mer penger. Forresten, prøv å legge denne i handlekurven: http://www.ralphlauren.com/product/index.j...rentPage=family Koster $19,99 på salg, skal få 20% til, som blir cirka $5. Men når du putter den inn i handlekurven, ender du opp med å betale $31?! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Uh, glem det. Hadde visst to av den i handlekurven. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ball/fest (Arrangert) i helgen. Antrekk: Skjorte, vest og dressbukse. Noen fine kombinasjoner? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nei. Vest er bare pent med dressjakke over... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dropp vest og kjør heller dressjakke, eller begge deler. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Evt bytte ut vesten med en v-genser og slenge på ett slips? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da ser det jo ut som han skal på jobb i en konsulentjobb eller lignende istedet for ball. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Bare kjør vest og dressjakke. Sikker vinner. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oh, glemte at det var ball jeg. Da kjører du jo lett kjole og hvitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå