Bob Dick Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Minte meg om denne karen:http://scoopthedirt.com/Entertainment/wp-content/uploads/2009/11/Bronson2DM_228x345.jpg Likte ikke. Ser ikke helt det negative i det! Endret 21. februar 2010 av ttt Bilete fjerna frå sitat.-ttt Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 + har ikke akkurat sjegget, og brillene er ganske forskjellige også Jaja, får se når de kommer Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fikk Esquire - The Big Black Book i dag. Blir litt lesing på meg nå. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg var svett wow nerf før, fyfaen jeg var god! Standing 3 i det gamle pvp systemet (vanilla wow) Kan du ikke skrive det på CVn din da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Landets beste vintage butikker, hvis det skulle være av interesse http://www.dagbladet.no/2010/01/20/tema/klikk/mote/10017915/ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sjokk at de ligger på rekke og rad på Grünerløkka da Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ser ikke helt det negative i det! Vet du hvem det er? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sjokk at de ligger på rekke og rad på Grünerløkka da La merke til det selv Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dere noobsa som skal på BI neste år, skal dere på åpen dag 4. mars? fkm og jeg kan ta en privat omvisning Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hah Jeg skal hvertfall ikke. Regner med at standarden er høy nok, når Charles går der! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Tja, visste vel egentlig ikke at det var åpen dag 4. mars, men når du sier det, så kan det være av interresse. Kjøpt meg dress i dag fra TOS, bilder kan muligens bli lagt ut når jeg får den etter den har blitt sydd opp litt. (om jeg finner et stort nok speil en gang) Var greit at den var på 50% salg, trengte plutselig ikke å bruke så mye på dress allikevel. En ting til, hvorfor kan det ikke bli mer i str. 44, ja... jeg er liten. Edit: lurer på om det er denne Endret 9. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ta på deg dressen på åpen dag, så skjønner folk at du er seriøs Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ta på deg dressen på åpen dag, så skjønner folk at du er seriøs Haha, hvis du vil ha venner på BI, så er det på med Big Pony og røde bukser Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har på følelsen av at jeg klarer meg uten slike venner som går for den stilen. Ville heller gått i dress enn røde bukser og Big Pony Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har på følelsen av at jeg klarer meg uten slike venner som går for den stilen. Ville heller gått i dress enn røde bukser og Big Pony Jeg kjenner faktisk veldig mange med den stilen, jeg må si at jeg er positivt overrasket over dem. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dere noobsa som skal på BI neste år, skal dere på åpen dag 4. mars? fkm og jeg kan ta en privat omvisning Kan bli litt vanskelig i og med at jeg da befinner meg på andre siden av Atlanterhavet...men skulle absolutt tatt turen, selv om det sannsynligvis blir først om to år jeg havner på BI Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva slags mansjettknapper går dere med? Personlig liker jeg slike: (med svart sløyfe that is) Lenke til kommentar
WASD Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Eeh, det lignet da påfallende på mansjetter som bare følger med skjorten for å holde det sammen når det ligger i butikken? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Helt standard knot-cufflinks i silke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå