Kavinsky Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Oakley Wisdom Crowbar ftw! Fixed Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dragon Mace ftw skal jeg si dere Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Han snakker vel om solbriller? Frogskins er hvertfall det, så jeg tolket det slik at han trengte noen nye briller som var billigere en frogskins slik at han kunne bruke dem på after-ski uten å være redd for at fulle jenter skal låne dem med seg hjem og ikke gi tilbake. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, men plutselig var praten i gang om goggles Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dragon mace er noob da. Alle vet sword of serenety er det beste våpenet i wow. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, men plutselig var praten i gang om goggles Og fra googles til WoW faktisk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg var svett wow nerf før, fyfaen jeg var god! Standing 3 i det gamle pvp systemet (vanilla wow) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 WoW er verken mote eller velvære. Var på Quality Spa & Resort Strömstad i helga med jobben. Litt paradoks at jeg ikke tok noen spabehandling (måtte bestilles på forhånd osv), men det var i allefall digg med betalt tur, sauna, boblebad, og ikke minst betalt mat og drikke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fint? Ikke veldig... Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Må si jeg liker ansiktsutrykket og det hun har gjort med håret sitt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vad tycks? Var billige, nobrand, så tenkte jeg skulle se om de går an. Jeg har generelt problemer med å finne solbriller. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vel, jeg syns de ble en litt for rar blanding av Ray Ban Wayfarer og Persol 0714! De ble litt runde for min smak. Prøv å finn på kopier av de to, se hvor pene de er på deg og går for det. Du får så mye mer ut av et par briller du har betalt litt for mtp. glass osv. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Minte meg om denne karen: Likte ikke. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fint? Snør det i helvete? Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) jævlig Endret 8. februar 2010 av Components Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå