LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Louis Vuitton har mistet all sin status da 70-90% av alle jenter jeg kjenner har 2-3 fake versjoner av veskene/bagene deres. Søstersen har dog noen ekte vesker. Jeg klarer ikke å se forskjellen fra de og de falske uten at man går i sømmene og leter etter vannmerke og lignende. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Mamma mener at baggene fra LV har en kvalitet få andre har, og kan ikke reise med andre bagger, sånn i prinsippet. De fake har en tendens til å revne temmelig fort, mamma har hatt bagger fra LV i over ti år. Louis Vuitton står for kvalitet som holder. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg lurer egentlig mest på hva de kommer til å ta inn -- det blir vel stort sett de vanligste veskene og koffertene, og mindre av kleskolleksjonen og andre finurligheter. Om ikke annet betyr det at det sikkert blir mulig å få bestilt det meste, og bare det er jo et stort fremskritt. Tipper det blir som butikken i Stockholm - vesker/bager/kofferter samt sko. Men for all del- velkommen, velkommen! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Noen som vet om ka disse klokkene med stor lærreim heter? (pris,hjemmeside osv) har sett på en av chaos men der finner jeg ikke noe hjemmeside.... Noen som vet? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 finnes noen klokker som er ganske billige, under 2000,- hvertfall. Tror det heter noe som Axsent eller noe... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 hvor får man tak i dette beltet? noe som vet? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 retro, haltvik eller mint.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Tenisshopen på Hasle har forresten salg nå... Lenke til kommentar
GTS Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Skal en liten tur inn til oslo nest uke, men får desverre ikke muligheten til å shoppe noe før etter kl. 16. Bortsett fra Paleet, hvilke andre steder er det som er åpne på den tiden, og verdt en titt? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Skal en liten tur inn til oslo nest uke, men får desverre ikke muligheten til å shoppe noe før etter kl. 16. Bortsett fra Paleet, hvilke andre steder er det som er åpne på den tiden, og verdt en titt? Hvilken dag skal du til Oslo? Mange butikker holder åpent lengre på torsdager skjønner du... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg var innom Paleet forrige helg. Makan til snobbesenter.. Menmen. Hver sin smak. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg var innom Paleet forrige helg. Makan til snobbesenter.. Menmen. Hver sin smak. Er vel bare Imperia som er sånn halvveis eksklusiv? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Var ikke akkurat H og M eller Cubus noen av butikkene Match Woman er vel noelunde levbare priser på, men ellers virket det temmelig stivt på meg i hvert fall. Synes egentlig det var litt rart at Spaceworld hadde butikk der. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) hvor får man tak i dette beltet? noe som vet? noen? noen belter som ligner på den da? helst hvitt belte. Endret 4. september 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Noen som har funnet Chaos (klokkene) sin hjemmeside? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Paleet har luket ut et par av de aller verste kjøpesenterbutikkene, det er korrekt, men det blir ikke forferdelig eksklusivt av den grunn -- det er et godt stykke opp til Harvey Nicks (uten at det heller er av det ypperste, på ingen måte)... Et hvitt belte fra Tiger bør det vel være mulig å få tak i nær sagt hvor som helst, jeg vet jeg har sett akkurat det beltet på Bogart i Tønsberg, men om det fortsatt er å få kjøpt der vet jeg ikke -- det er ikke akkurat slikt en tar inn mest av nå. Endret 4. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Tatler i bogstadveien (Oslo)... Der får du alt som er dyrt, rosa og babyblått og har JL-logo Jeg handler mest på Carlings, JC og sportsbutikker. Og seff H&M... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Du får i hvert fall tigerbelter på Paleet i Oslo Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Var ikke akkurat H og M eller Cubus noen av butikkene Akkurat det kan man vel takke Gud for. Jeg savner heller ikke Dressmann der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå