Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var noe lignende pr-strategi og krisehåndtering jeg hadde tenkt meg..

Å skrive for en skoleavis er uaktuelt.

 

Jeg ville egentlig ha trodd at det skulle være lett å få en jobb innen yrket pga et sterkt voksende marked..

 

Det som er med å skrive i en avis eller jobbe i redaksjonen er at man får erfaring i organistatorisk arbeid, og mange av våre kommende journalister starter der. Disse er det praktisk å kjenne hvis man skal kunne jobbe med medie-kriser.

Jeg snakket med en sjef for pr-avdeling i et mediehus i fjor, og han sa det var slike ting, og ikke nødvendigvis at man hadde A-snitt som gjorde at du fikk jobb.

Det er også en av grunnene til at jeg har vært aktiv innenfor stud.org siden jeg startet å studere.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Angående BI, lurer på om jeg skal søke shipping and finance. Kommentarer? Er visst nytt fra høsten, så vet liksom ikke om det er noe å satse på.

 

Sikkert greit det, men jeg tror heller jeg hadde valgt å ta vanlig finans, for så å spesialisere seg på shipping tredje året, og fortsette på en master etter det. Er ikke sikker på om det er så mye gode jobber hvis man "bare" har en bacelor i finans. Shipping and finance er vel bare at det er på engelsk, og det tror jeg har lite å si når du søker jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...