Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har allerede ryggproblem og har arva bestefar sin stokk med løvehode i sølv på, så eg er klar.

Skeål.

 

5815_101753686503516_100000066564017_51993_381402_n.jpg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
df5b96cc4d18f5a049816002050be081-feed.png

 

Slainte mhath!

 

Hvis du inviterer på vors er jeg med neste gang jeg er i Tigerstaden.

 

Tror jeg flytter til Oslo til høsten, så det skal la seg gjøre. Skjønt jeg har ikke helt klart å velge mellom BI og NHH ennå.

Endret av geil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjapt spørsmål som er hakket mer (men ikke mye) on topic:

Jeg skal bestille noe fra en amerikansk nettbutikk som skal sendes til ei jeg kjenner i USA som så skal sende det hit som gift.

Jeg skriver da hennes adresse inn som "shipping adress" og min adresse som "billing adress". Må jeg da betale moms på produktet? Eller spiller det ingen rolle?

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål som er hakket mer (men ikke mye) on topic:

Jeg skal bestille noe fra en amerikansk nettbutikk som skal sendes til ei jeg kjenner i USA som så skal sende det hit som gift.

Jeg skriver da hennes adresse inn som "shipping adress" og min adresse som "billing adress". Må jeg da betale moms på produktet? Eller spiller det ingen rolle?

 

Når jeg bestilte fra rl.com til en kamerat i texas skrev jeg ikke inn noe i billing adress. slik jeg har forstått det er billiing adress den adressen regningen havner hos, og så lenge man betaler med master card og sendet det til en adresse i usa burde det ikke være noe problem. hvis dette er feil regner jeg med at jeg blir raskt rettet på.

Lenke til kommentar
Ja, BI har en del finurlige "management"-fag o.l. som det kan stilles spørsmål om man blir så mye klokere av. Men BI gir bra utdanning i økonomi, og det åpner jo opp for et solid jobbmarked.

 

Det er jo nettopp nisjefagene som er BI's styrke. Skal man bli siviløkonom går man på NHH...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...