geil Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har allerede ryggproblem og har arva bestefar sin stokk med løvehode i sølv på, så eg er klar.Skeål. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slainte mhath! Hvis du inviterer på vors er jeg med neste gang jeg er i Tigerstaden. Tror jeg flytter til Oslo til høsten, så det skal la seg gjøre. Skjønt jeg har ikke helt klart å velge mellom BI og NHH ennå. Endret 6. februar 2010 av geil Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Økonomi geil? BI, så kan vi date <3 Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jepp, det blir økonomi. Og BI virker absolutt mest fristende nå, har det meste av venner på østlandet. Begynner du til høsten? Skulle vel være mulig å få til treff over noe brunt i glasset Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, skal begynne til høsten. Ja, det må vi få til vettu Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil og være med, slipstvang! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 BI er l0lskole, knis. Noen som har erfaring om str. 8XL fra denne butikken kan brukes som telt? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 BI er l0lskole, knis. Noen som har erfaring om str. 8XL fra denne butikken kan brukes som telt? Hvorfor er BI lol? Fordi blitzere nekter å betale for skole, og fordi sosialismen i Norge går under? Er du sosialist? GLHF Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Haha, der fikk du den, Imaginary Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nei-nei, her er det skikkelig utdanning i naturvitenskap som gjelder. ___________ ASOS-buksene jeg fikk for litt over 100,- er forresten ypperlige. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Nei-nei, her er det skikkelig utdanning i naturvitenskap som gjelder. Så du mener altså at en økonomiutdanning ikke er en skikkelig utdanning? I så fall er du rett og slett en idiot. Endret 6. februar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det har jeg absolutt ikke nevnt, - jeg har bare påpekt at jeg mener naturvitenskap er en skikkelig utdanning. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du kalte BI en lolskole, for videre å si at du tar en skikkelig utdanning. Det er ikke så vanskelig å gjette seg til hva du mener om BI. Vel, verden hadde ikke gått spesielt bra uten økonomiutdannede folk, for å si det mildt... Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, BI har en del finurlige "management"-fag o.l. som det kan stilles spørsmål om man blir så mye klokere av. Men BI gir bra utdanning i økonomi, og det åpner jo opp for et solid jobbmarked. Men la oss nu ikke dvele mer med dette. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Come on, alle veit jo at økonomistudentane på BI er dei som ikkje kom inn på NHH! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kjapt spørsmål som er hakket mer (men ikke mye) on topic: Jeg skal bestille noe fra en amerikansk nettbutikk som skal sendes til ei jeg kjenner i USA som så skal sende det hit som gift. Jeg skriver da hennes adresse inn som "shipping adress" og min adresse som "billing adress". Må jeg da betale moms på produktet? Eller spiller det ingen rolle? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Come on, alle veit jo at økonomistudentane på BI er dei som ikkje kom inn på NHH! Kom inn på både NHH og Jus på UiO, men valgte BI. Er jeg dum, da? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det var ein joke, og du tok den tydelegvis ikkje. :whistle:Du skulle ha gått for jus, for meir interessant stoff (som i tillegg gir uendelege alternativ for jobb) finst ikkje. fuckyea! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kjapt spørsmål som er hakket mer (men ikke mye) on topic:Jeg skal bestille noe fra en amerikansk nettbutikk som skal sendes til ei jeg kjenner i USA som så skal sende det hit som gift. Jeg skriver da hennes adresse inn som "shipping adress" og min adresse som "billing adress". Må jeg da betale moms på produktet? Eller spiller det ingen rolle? Når jeg bestilte fra rl.com til en kamerat i texas skrev jeg ikke inn noe i billing adress. slik jeg har forstått det er billiing adress den adressen regningen havner hos, og så lenge man betaler med master card og sendet det til en adresse i usa burde det ikke være noe problem. hvis dette er feil regner jeg med at jeg blir raskt rettet på. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg satt billing address til hjemmeadressen på Visakortet jeg, men nå er ikke det kreditt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, BI har en del finurlige "management"-fag o.l. som det kan stilles spørsmål om man blir så mye klokere av. Men BI gir bra utdanning i økonomi, og det åpner jo opp for et solid jobbmarked. Det er jo nettopp nisjefagene som er BI's styrke. Skal man bli siviløkonom går man på NHH... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå