Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg går bare i 15-20 minutter, men en messengerbag har to store mangler: Komfort og plass. Får aldri i livet plass til alt jeg har med, har alltid masse småting, som penalhus, strømkabel, kabel til prosjektor, kabel til ditt, kabel til datt, småtterier og andre småting. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ekte menn har dårlig rygg Så man kan bruke stokk når man blir gammel? Er jo noe stil over det, men inntil da så velger jeg å prioritere rygg foran messengerbag. Nok med at jeg må drasse med meg gymbagen (som tilfeldigvis er en litt stor messengerbag) på onsdager, torsdager og fredager. Må gå i 10 minutter til bussen og 30 minutter fra bussen + rundt i Tønsberg før og etter skolen, og da gidder jeg ikke å utsette ryggen for unødvendige skader på mandag og tirsdag og ellers på fritiden. Sekk > messengerbag, med mindre det er snakk om noe veldig lite man skal ha med seg. Endret 5. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Sånn som skoledagene mine er for tiden med gym hver eneste dag(går idrett), så er sekk og en 90liters duffel bag fra Helly Hansen det eneste som er funksjonelt nok. Når jeg skal ut i studier derimot, da kommer jeg nok til å investere i en messengerbag... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har allerede ryggproblem og har arva bestefar sin stokk med løvehode i sølv på, så eg er klar. Skeål. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Sånn som skoledagene mine er for tiden med gym hver eneste dag(går idrett) Går allmenn, men trener hver dag selv så har også med en ekstra bag. Eller som oftest sekk, så går med en sekk på hver skulder for tiden. :/ Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har allerede ryggproblem og har arva bestefar sin stokk med løvehode i sølv på, så eg er klar.Skeål. Cheers Lenke til kommentar
geil Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har allerede ryggproblem og har arva bestefar sin stokk med løvehode i sølv på, så eg er klar.Skeål. Slainte mhath! Endret 5. februar 2010 av geil Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Faen, skulle ønske jeg ikke måtte på trening i morgen tidlig når jeg ser det der... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Den Lagavulinen er slett ikkje dum. Føretrekk Arran '98 føre dei fleste highlands hvis eg skal ha noko utan røyk. Men fortsatt... Godkjent. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har allerede ryggproblem og har arva bestefar sin stokk med løvehode i sølv på, så eg er klar.Skeål. Slainte mhath! Hvis du inviterer på vors er jeg med neste gang jeg er i Tigerstaden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Bruker sekk/messengerbag sånn ca 50/50. Når man har med seg 10skiver+ blir det ikke så mye plass i messengerbagen Sånn ellers så var det syk aktivitet på mote-delen nå! 25nye sider ca på de dagene jeg var bortreit, ikke værst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Og viktigst: Hva kjøpte du? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Roma var fantastisk God mat, drikke og shoppingen var grei den (synd jeg egentlig var ganske konk etter vintersalget her i Norge:p) Kjøpte vel 1 klokke, 2 half zips, 1 v-genser, 4 skjorter, 1 tøyslips og en ascot. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sleng opp bilder, asap! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Orker ikke bevege meg en centimeter, ble sen kveld med tequila samt en VELDIG tidlig morning. Så du får nok vente til i morgen Siden jeg har klokken på meg så kan jeg heller knipse et bilde av den med mobilen som også ligger her *ventepåslakt* Endret 6. februar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Festina, rite? Finfin klokke! Einaste eg har å utsetja er at det er ein quartz. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Takk. Du har helt rett ang. Festina også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå