fkm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Er jeg den eneste som ser på prislappen FØR jeg prøver klær? Da slipper jeg ihvertfall slike skuffelser ^^ Trikset er å ikke se på prislappen i det hele tatt Og angående XLNT, finnes det et mer fjortiss sted? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Faen, det ble jo ræva bilde da men, og hadde et dårlig tilfelle av øyekatar Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ta et nytt et hvor du står oppreist, og man ser hele overkroppen din. Det er vanskelig å få noe ut av et bilde hvor man bare ser skulderene dine, annet enn at skjorten så for stor ut. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 L blir for stort og M blir for smått. The curse of being tall n skinny! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 +1 Vi har det hardt. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 L blir for stort og M blir for smått. The curse of being tall n skinny! Da er Tailorstore tingen vettu! Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Har bilde på mobilen, noen måte jeg kan få det over på pcen uten å bruke usbkabel som jeg ikke har ? /teknomongo send mms på vanlig måte men skriv inn mailadresse istedet for telefonnr f.eks Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Trikset er å ikke se på prislappen i det hele tatt Hehe, holdt på å gjøre det i dag, fant en fet bukse som jeg trodde var på salg, men så kostet det godt over 2k og det funker dårlig for meg som skal sparepenger til London. Heldigvis oppdaget jeg det før jeg gikk bort til kassen. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Hva slags bukse var dette? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Noen som har en fin ryggsekk å anbefale? En enkel, ensfarget en, noe ála denne? På tide å bytte ut den stygge og slitne Quicksilver-sekken min. Vil helst ikke bli anbefalt messengerbager og slikt, da jeg nekter å bruke det til noe annet enn gymbager. Får vondt i skulderene og ryggen av dem. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Den ser jo ok ut den der. Enkel og grei. Selger incase her. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Var jo litt dyr da. Eller ville jo ikke blitt så mye billigere enn om jeg bestiller fra Karmaloop da med tanke på toll og slik. Men har du/dere noen andre forslag også eller? Trenger egentlig ikke laptop-lomme og slik ... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Nei, jeg har dessverre ingen bedre forslag. For billigere ville jeg bare kikket i diverse butikker som selger (noname)sekker. Mulig du finner noe liknende. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ja, får nok titte litt rundt. Er så lei av den grusomt stygge og hullete Quicksilver-sekken min nå. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Har en som ligner litt fra Samsonite, men den er litt større - og går liksom i "etasjer" nedover bak. Den har til gjengjeld slik "memory foam", som de kalte det, hvor laptopen ligger. God og tykk beskyttelse som benytter seg litt av samme teknologi som tempur-madrasser, men jeg tror Macen min er for tynn til å benytte seg ordentlig av det. Ser ikke fantastisk ut, men den har god plass og er god å bære. Uaktuelt for meg å bære Macen, 3-4 skolebøker, notatblokker, en liten perm med masse papirer, niste og diverse i en messengerbag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Har dere aldri hørt om å lide for skjønnheten? Pyser... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Lide for skjønnheten.. Pff.. Gidder ikke pådra meg rygg- og skulderskader fordi det liksom ser bedre ut med en messengerbag, da får jeg heller være litt pyse. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) For det er skjønt når man ødelegger ryggen og går med dårlig holdning resten av livet. Endret: Jeg og kakekongen tenker likt. Endret 5. februar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ekte menn har dårlig rygg Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 lol Uaktuelt å drasse med et par bøker på 1000 sider hver+notatbøker og pc i en messenger bag gitt. Spes når jeg går 25 min til uni. hver vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå