Bebeluv Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 I dag blir hvertfall XLNT litt eksklusivt, med tanke på at man må være på gjesteliste, for å komme inn. 100,- før 00:00, 150 etter. Liker at dresscoden er litt strengere enn andre steder. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ikveld? Jeg skal i morgen ;P Men ja, 200 er svindyrt. Er gjesteliste i morgen også, men tror ikke det er så vanskelig å komme på den akkurat. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Xlnt er Oslo's desidert beste 18+ klubb. Vi legger listen høyt når det kommer til klientell og dresscode. Kan se for meg en gjeng drita 18-åringer som leker overklasse er å legge lista høyt når det kommer til klientell. Driver du å gjør narr av utesteder jeg henger på?! Møkkamann! Ser ikke ut som det er gjesteliste i morgen. Men Finn Linx skal være der. Og da er prisen 150 før og 200 etter. Ja, jeg skal ut i kveld Endret 5. februar 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 heihei, alle velkledde venner! Hva synes dere om slips på byen? Har ermeløs genser med skjorte under. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Joda, er gjesteliste, men du må bare bestille før. Eller nei, maybe not.. Duno, haha. Endret 5. februar 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ut i fra invitasjonen så ser det ikke ut som det blir gjesteliste Det funker med slips haswonit. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 kjører slips og tuck inn i kveld. så får vi prøve mer laidback en annen kveld Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Neida, så det nå. Var bare noe bordbestillling Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 kjører slips og tuck inn i kveld. så får vi prøve mer laidback en annen kveld Jeg håper slipset ligger innenfor vesten? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 går det an å gjøre noe annet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tro meg, mange slenger den utenfor Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Herregud, har da lært litt av å lurke her en stund, men akkurat det der trodde jeg var allmenkunnskap Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Liker at dresscoden er litt strengere enn andre steder. Dresscoden er kanskje strengere enn andre steder, men den er LANGT ifra så streng som de skal ha den til. Man kommer fint inn med joggesko og hettegenser.. Halvparten er under 18 og.. Endret 5. februar 2010 av shoop Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 hahaa, folk på chatroulette disser antrekket mitt. "u look like a nerd" Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Legg ut bilde så kan vi også disse deg. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hvilke nettbutikker bruker folk til shopping da? Har handla en del fra asos, og er på utkikk etter lignende butikker. Endret 5. februar 2010 av k1mzor Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ble ikke noe dress på meg i dag, de hadde ingen dresser i 46 igjen. Men fikk meg noen sko da. Ligger bilder i bildetråden. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvilke nettbutikker bruker folk til shopping da? Har handla en del fra asos, og er på utkikk etter lignende butikker. www.ralphlauren.com for tiden, på grunn av salg. Ellers bruker jeg ikke nettbutikker. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Legg ut bilde så kan vi også disse deg. Har bilde på mobilen, noen måte jeg kan få det over på pcen uten å bruke usbkabel som jeg ikke har ? /teknomongo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Legg ut bilde så kan vi også disse deg. Har bilde på mobilen, noen måte jeg kan få det over på pcen uten å bruke usbkabel som jeg ikke har ? /teknomongo Sende mail... Du har vel et webkamera på pcen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå